Mixy Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hei Driver å lurer på hvor lang/bred en skolepult er. Ikke de vanlige som er for en person, men de som er for to personer. Akkurat her hvor jeg sitter nå, har jeg desverre ikke bilder av en sånn pult jeg er ute etter målene på, men jeg tror mange skjønner hva jeg mener. Gjerne også høyde hvis du har det Har søkt litt rundt på nettet, uten hell. Hvis det er noen vaktmestere eller lignende her? Uansett, jeg vet at denne tråden passer dårlig i denne kategorien, men jeg var usikker på hvor den eventuelt kunne legges. Hvis en moderator kunne flytte den, i stede for å stenge den, hadde det blitt verdsatt Takker for svar ^^ Lenke til kommentar
dioX Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 *tenke tillbake til skolen* hadde noe greier i matten og mener "standard" pulten var 120cm lang 70 cm høy bredden husker jeg ikke Men hva skal du med de målene? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 :O Er de ikke mer enn 120 cm brede? (altså på langsidene da)... Hva jeg skal med de? Teste litt i Sketchup Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Hei Har fått tak i bilder i alle fall av de pultene det er snakk om Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, ikke vet jeg EDIT: Hvis noen har bredden på de stolene der, kan jo det også hjelpe Er jo plass til to i bredden, og da har man kanskje 15-25 cm til overs Endret 27. januar 2007 av Mixy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå