Gå til innhold

Nokia 6280 > Nokia PC Suite

svesa

Anbefalte innlegg

Har problemer med å få overført mine kontakter, via Bluetooth, fra min Nokia 6280 til mitt nye Pioneer bilstereo-anlegg m/Bluetooth (Pioneer DEH-P70BT). Overføringen starter ikke i det hele tatt. Jeg vet jeg gjør det som skal gjøres for at dette skal fungere, og de to enhetene skal være 100% kompatible.

Derfor var det jeg sjekket Bluetooth-forbindelsen mellom min Nokia 6280 og Nokia PC Suite på PC'n min. Hvis jeg bruker mobilen til å koble opp Bluetooth-forbindelsen mot PC'n får jeg opp en melding i displayet om at "kun lydfiler vil bli overført".

Når forbindelsen er opprettet kan jeg "se" alt på telefonen via Nokia PC Suite, bortsett fra kontaktlisten ! Den er tom, ingen kontakter vises i Nokia PC Suite.

Derfor er det jeg begynner å lure på om det er en eller annen innstilling på telefonen som gjør at jeg ikke får overført kontaktlisten min, verken til Nokia PC Suite eller til min bilstereo. Noen som har vært borti noe lignende ?

(Hvis jeg sender kontaktene, en og en, som visittkort, fra mobilen til bilstereoen får jeg overført kontaktene, men ikke alle på en gang. Dessuten vises ikke kontaktene i displayet på bilstereoen ved innkommende samtaler. Kun telefonnr., som den forøvrig gjør uansett om innringer står i kontaktlisten eller ikke.

Jeg har en "feeling" om at hvis jeg klarer å løse problemet med overføring av kontaktene mine fra mobilen til Nokia PC Suite, vil jeg også ha løst samme problemet mot min bilstereo. Noen som har en ide om hav jeg kan gjøre for at dette skal fungere ?

På forhånd takk !

Svein :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...