anietsoj Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg tok noen bilder på/fra en golfbane i fjor høst, med et veldig enkelt Samsung kamera. Ikke de mest spennende motivene, men jeg vil gjerne få litt tilbakemeldinger på hva dere ellers synes Endret 27. januar 2007 av anietsoj Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Du kan legge dem på photobucket.com. Synes øverste bildet var fineste, nærmest sånn XP-bakgrunn. I bilde nr. 2 ville jeg gjort noe med fargene tror jeg. Fine bilder! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg ville tatt vekk skyene på første bilde og justert fargene litt der også. Prøvde meg på en: Edit: Lettere å se forskjell ved å legge ved orginalbildet også. Før: Etter: Endret 27. januar 2007 av DE1 Lenke til kommentar
trondage Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Det første bildet var det jeg likte best, men jeg må si jeg også likte endringene til Dag-Erik. :-) Lenke til kommentar
ELR Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Dag-Erik, hvilket verktøy brukte du for å fjerne skyene? Edit: Nå skal det være riktig navn Endret 27. januar 2007 av Pitbullo Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Fag-Erik, hvilket verktøy brukte du for å fjerne skyene? 7808885[/snapback] Jeg håper "Fag"-Erik var en spøk...? Jeg brukte clone stamp tool og healing brush tool i Photoshop CS2. Lenke til kommentar
ELR Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 hehe, beklager Det var en skrivefeil som snek seg inn der. Skal endre Takk for svar! Skal teste det ut selv her! Det er alltid fint å få tips fra folk som vet hva de driver med. Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Men ser man nøye etter på versjonen til Dag-Erik kan man se spor etter brushen. Må være litt pirkete og Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Veit det, men gadd ikke gjøre noe med det. Du ser det egentlig veldig godt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå