alexio Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 opp i gjennom tidene har jeg lagt merke til mange spesielle partnere til hw.no.. men en partner savner jeg.. en som har noe med musikk/lyd å gjøre.. jeg tror dette virkelig hadde slått an.. et sted der det blir testet lydanlegg/høytalere o.l. Går på konserter for å gi reviews og sånn.. akamera, amobil, barbara, gamer, overklokking, hw, tull og windows.no... hvorfor ikke f.eks. musikk elns?? det er mange tråder o.l. som går på lyd og sånn, hadde det ikke vært digg å ha et sted der de testet sånne ting og hadde anbefalinger o.l. som de har her på hw??? dette er bare et tips.. ville trodd at noe sånt faktisk kunne blitt bra.. si deres meninger, jeg hadde likt om noe sånt hadde kommet... MVH alexio Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 enig med deg :smile: Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Må si meg enig jeg også. :smile: Høres ut som en glimrende idè. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 http://www.audio.no er jo en "kjekk" side, men de har jo lite av tester og slikt, men det er jo hvertfall et lite forum og ett bruktmarked Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå