Cycl(o)ps Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Jeg skal koble fra mitt audigy lydkort til en 5.1 dekoder, det står på bruksanvisningen at det skal kobles fra den digitale utgangen på lydkortet. Men problemet er at jeg ikke har en sånn kabel, det er fordi enden som skal inn til dekoderen har en spesiell inngang, det er rundformet og har 9PIN på den, så da lurer jeg på hvor man får kjøpt en slik kabel? Bilde av tegningen kan du se nedenfor: Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Du er flink å tegne.... Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 Ingen svar :sad: Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Prøv Clas Olson, Hifi klubben eller noe sånt. Det må jo være noen som selger slike. Lykke til. Telcontar Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 hmmmmm. fant en del kabler hos clas ohlson, men jeg bare lurer på hva han og hun kabler står for. Jeg vet at det betyr Ut og Inn kabel, men hva er hun og hva er han? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Han kabler har pinner som stikker ut og hun kablen har hull som han kablens pinner stikkes inn i (se på noen dyre dokumentarer på Discovery Channel så skjønner du bildet :smile:. Telcontar Lenke til kommentar
tness Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Kjøp begge.. Sikkert som banken da! Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 ingen som vet hvor man får kjøpt en slik kabel? Lenke til kommentar
ebe Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 er det vanlig s-vhs kontakt i ene enden? hva er det i den andre? Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 Vet ikke hva den andre enden er, den har 9-poler, dvs at inngangen har 9 hull på dekoderen. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Ikke sånn gammel tastatur kabel ende vel? litt kjukkere enn svhs... Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 20. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2001 Nei! det er ikke det! Lenke til kommentar
ebe Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Du som er så rå på å tegne. Kan du ikke tegne en deltaljert tegning av de to pluggene du trenger, så er det kanskje noen som kjenner de igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå