corrr Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 er det noen flere der ute som synes hengepupper er det deiligste som fins? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det er omtrent det fæleste som fins. 1 Lenke til kommentar
corrr Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 skulle ønske jeg hadde en kjæreste med sånne mugger jeg Bilde fjernet av moderator JohndoeMAKT. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 2 registrerte innlegg, også finner han frem hit? Bullshit-post fra nyutstengt bruker, more like it? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Postens innhold er så tvilsomt at jeg vurderer den i brudd med retningslinje #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Tråden stenges, men om dette er en seriøs diskusjon kan trådstarter gi meg en PM og vi kan finne ut hva som kan gjøres for å få den åpnet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg