deleder Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Brent NES/SNES og en hel del segaspill. Fungerer fint her. Donkey kong og Super mario er jo bare konge Er Snes9x btw som SNES-emulator. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har testet litt med snes emulatoren... men, må nok si jeg foretrekker Snes emulatoren på PS2 fremfor GC/Wii.. Har vært mye svarte skjermer når jeg skulle loade roms..Ikke har den mulighet til å gå tilbake til menyen da heller, så er rimelig irriterendes.. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har prøvd den trydis har skaffet og ingen sorte skjermer med den. For å gå tilbake til menyen er det bare å trykke på de to skulderknappene eller vri litt på den gule analog stikken (litt avhengig om det er nes eller snes spill man spiller) Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Kanskje jeg skal finne meg en ny emulator da.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ingen som vet om en metode for å få brukt Classic Controlleren? Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ingen som vet om en metode for å få brukt Classic Controlleren? 8422380[/snapback] Jo, å kjøpe spillet via VC Nei desverre er nok ikke mulig med mindre det finns en adapter som gjør at man kan koble Classic kontrolleren på til en gc port. Ellers kommer du ikke til å få brukt den før en modchip åpner for wii homebrews. Men fins noen måter å få nes/snes kontroller på wii da, f.eks. http://www.raphnet.net/electronique/snes2wii/index_en.php Men det innebærer litt jobbing da, skulle tro man kunne gjøre det samme med classic kontrooleren (lage adapter til gc) men har ikke selv sett dette enda.... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jaja.. Får bare vente til et adapter eller en chip som støtter Wii-homebrews kommer da.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 "Skaffet" meg ein ISO fil med 780 SNES spill, denne her funket ypperlig med eit par roms som ikkje funket. Fikk endelig testet de gamle Star Wars spillene Har sitti noen timer i dag å mimret litt :wub: Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvordan brenner dere ut ROMs for å få kjørt dem i GC mode på Wii'en? Noen som kunne postet en liten guide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå