KorBag Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Utviklerne av CycloWiz chippen skrev dette på sin hjemmeside i dag:http://www.teamcyclops.com/news.html Hadde nok venta til oppgraden kommer i løopet av uka og se hvordan det funker. Etter dette er det bare å bestille! Skal hvertfall jeg gjøre. 8131728[/snapback] er det denne : http://www.gameroom.no/component/page,shop...mart/Itemid,26/ eller er det en nyere? hvor kan jeg bestille den isåfall? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Er vel ingen nyere så vidt jeg vet, siden chippen kan oppgraderes via dvd-rommen. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Ojj ojj Jon-t .. Dette så ikke bra ut. Du burde absolutt ha fått noen som kan å lodde til å installere for deg, men det er jo sikkert litt artig å gjøre ting selv også. Får håpe du får det til å virke da ivertfall! Lykke til .. Endret 12. mars 2007 av EssspeN Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ojj ojj Jon-t .. Dette så ikke bra ut. 8134496[/snapback] Hehe, det var også min første tanke da jeg så de bildene. Utrolig hvis det der funker over tid. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 hehe det er faktisk bedre enn det ser ut på bildene Det er tatt før eg renska med alkohol... Sjekka med multimeter mellom enden av ledingene og beina på chipen for å sjekke at det var god kontakt og det var det på alle Sitter godt gjør dei og, og ingen kortslutninger (igjen målt med multimeter)... Har sett verre instalasjoner Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Kva var det dere sikta til då? Kordan eg festa ledningene eller selve lodingen? Nokon her som har testa dvd loaderen? Edit: Fiksa kabel no og heiv inn WAB dvd loader v2.1 og det funkte perfekt ! Spiller exite truck atm BTW: Eg brukte ingen dioder... Endret 12. mars 2007 av jon-t Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Kva var det dere sikta til då? Kordan eg festa ledningene eller selve lodingen? Nokon her som har testa dvd loaderen? Edit: Fiksa kabel no og heiv inn WAB dvd loader v2.1 og det funkte perfekt ! Spiller exite truck atm BTW: Eg brukte ingen dioder... 8137400[/snapback] Jeg synes lederne dine så veldig lange ut, og loddingen så ikke helt bra ut den heller. Men hvis du isolerer bra nok så går det nok greit. Er det du jeg så på MC som etterlyste en PIC12f629 som er programmert? Isåfall kan jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jepp det var meg, PM sendt:) Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Den første oppdateringen til cylowiz skal vere klar no... Noen her som har testa han ? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Stor oversikt over de fleste modchiper! Anbefalles! http://konsollguiden.no/content/view/1715/1/ Lenke til kommentar
Kakesatan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Litt flaut, men hva er en modchip egentlig? Jeg har wii, og hva kan modchippen gjøre med den? Jeg vil ikke at wiien min skal bli ødelagt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 En modchip er noe som monteres på Wiien. Den gjør at man kan spille import, backups osv. Lenke til kommentar
clown Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Bare for å få det bekreftet: WiiKey er modchippen to buy? Ettersom jeg forstår det, er denne den absolutt beste clown Lenke til kommentar
deleder Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Den første oppdateringen til cylowiz skal vere klar no...Noen her som har testa han ? 8191292[/snapback] Får ikke testa den enda siden jeg har D2b, får bare vente :\ Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Får tilbake Wiien min på mandag eller tirsdag.. Wiikey da.. Gleder meg.. Kjempe fint at det går å lage backups på sd-kortet.. Virker enkelt..=) Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Sigurd_m, du må skrive en liten "rapport" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Vurderer sinnsykt å få min Wii chippet mtp. import spill. Konsollen min har støvet ned (for min del, dama derimot) veldig lenge. Er lite sugen til å fikle inni konsollen sjøl da Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Vurderer sinnsykt å få min Wii chippet mtp. import spill. Konsollen min har støvet ned (for min del, dama derimot) veldig lenge. Er lite sugen til å fikle inni konsollen sjøl da 8238424[/snapback] Ja, hvis Super paper mario kommer noe særlig senere enn i usa så gidder jeg ikke mer. Modder Wiien min sporenstreks og importerer spillet. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Vurderer sinnsykt å få min Wii chippet mtp. import spill. Konsollen min har støvet ned (for min del, dama derimot) veldig lenge. Er lite sugen til å fikle inni konsollen sjøl da 8238424[/snapback] Ja, hvis Super paper mario kommer noe særlig senere enn i usa så gidder jeg ikke mer. Modder Wiien min sporenstreks og importerer spillet. 8238541[/snapback] UK RELEASE: TBA (Upcoming) | NORDIC RELEASE: TBA (Upcoming) | US RELEASE: 09-Apr-2007 (Upcoming) Ser jævlig dårlig ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Da har eg hendvendt meg til spillchip.com ang. modifisering av Wii og PS2 Så da blir det nok Wiikey for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå