Shograk Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har bestilt min Wiikey chip idag, håper å få broren min som er elektriker til å installere den. siden han er elektriker dude. 475kr med Triwing skrujern og wire & solder kit + porto til Norge fra Modchipstore Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Du får poste dine inntrykk her etterpå da Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Noen som veit om noen norske nettbutikker som selger triwing skrujern ? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Good news: http://konsollguiden.no/content/view/1627/1/ Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Noen som kan svare på hvilken modchip som regnes som best/mest stabil av de som er ute nå? Leste igjennom tråden men fikk ikke noe ordentlig svar på det. Eneste jeg trenger vite er om de støtter backups av egene spill, og import spill fra Usa. Hvem chip funker dette 100% med? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Alle ute støtter backups, men importspill er det verre med... Det er ikkje sikkert at me vil få ein modchip som støtter importspill i det heiletatt grunnet måten noken spill er koda på vistnok. Det er to måter å få 70% av importspillene til å funke. A. Patche iso filene med eit lite verktøy B. Samme som 1 bare at modchipen gjør det "on the fly" Alle modchipene ute støtter metode A Metode B støtter bare Wiikey og Wiinja deluxe Beste chipenne per i dag er Klasse 1 -Støtter alle wii'er -Oppgraderbare via dvd -Spiller av 70% av importspill uten patching av iso -Skal ha perfekt lesing av backup's Wiikey Wiinja deluxe Klasse 2 -Støtter alle wii'er -Skal ha perfekt lesing av backup's Wiinja v2 Cylowiz v2* Klasse 3 -Støtter ikkje dei nyere wii'ene -Sliter med litt dårlig lesing av backups, her wiinja bedre enn cylowiz Wiinja v1 Cylowiz v1* *Cylowis hevder den er oppgraderbar, men det hersker tvil om det er tillfelle og dei har fortsatt ikkje utgitt nokon oppgraderinger eller klart å bevise det per dags dato. Endret 2. mars 2007 av jon-t Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Tenke dette kanskje var av nytte til dere som skal modde wii'en. Eg har endelig funnet ein norsk nettshop som selger det såkalte "triwing" skrujernet, men dei ser ikkje ut som har det på lager... www.xunlock.no Selv kjøpte eg akuratt mitt frå qxl då det endelig kom opp eit auksjon. Det er billigere både i pris og i frakt enn på xunlock. http://my.qxl.no/accdb/viewitem.asp?IDI=501907798 49 + 10 kr i frakt = Totalt 59kr Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er det veldig risk å chippe wiimaskinen sin selv? Hvis man ikke har gjort det før. Hvilken chip er best at Wiinja V2 eller Cylowiz v2?? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 clas olsson selger også tri-wing Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 hmm det viste eg ikkje... Har du link, fant ikkje i nettbutikken Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Google etter kva ? Skønnte ikkje helt kva du meinte med den posten... Endret 6. mars 2007 av jon-t Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Ah, sorry... Trodde du ikke fant nettbutikken til Clas Ohlson Endret 6. mars 2007 av Pricks Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Han retta det... Endret 6. mars 2007 av jon-t Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 clas olsson selger også tri-wing 8094041[/snapback] Så vidt jeg har funnet ut selger Clas Ohlson kun Tri-wing som del av et bitssett. Denne bitsen er for tykk og du kommer ikke ned i hullene. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja det var det eg trudde eg og... Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Opna wii'en min i går og lodda på alle kabler som trengst for dei fleste modchippene ute nå Gjekk heilt greit ikkje nokon kortslutinger mellom kablene og null svi merker eller noko slikt på pcb. Fikk også alle skruene på plass, unntatt ein som var den som holdt batteriet nede. Den mutteren som gjorde at skrua fikk tak datt ut av wiien rett før eg hadde lukket han helt og eg gadd ikkje opne wii'en igjen. Som dere ser valgte eg å dra kablene ut av kabbinettet og teipa dei sikkert fast på siden av wii'en. Nå er det bare for meg å få tak i ein chip Lenke til kommentar
Shograk Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Du får poste dine inntrykk her etterpå da 8045821[/snapback] Har til idag (11.03.07) ikke fått den enda :S pga. forsinkelser fra dem som lager chippene, så det vil/ble ikke bli shippet før 9. , eller så shippet det 12. Tar sin tid :!: Lenke til kommentar
KorBag Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 CycloWiz V 2 CycloWiz gjør det mulig å spille backups fra alle regioner på Nintendo Wii. Spiller også GameCube-backuper. I tillegg får du også brukt Wii- og GameCube-homebrew med CycloWiz. Chipen er oppgraderbar, slik at du enkelt og greit kan laste inn ny software hver gang den kommer via DVD-spilleren! Dette er versjon 2 av chipen, som passer absolutt alle Nintendo Wii-maskiner. CycloWiz er en "easy-soldering"-chip. Den loddes på fem punkter - men rett på hovedkortet. Det betyr at du ikke trenger ledninger. Chipen støtter DVD-R og DVD+R. En lysdiode forteller deg hva slags modus chipen er i. Innebygget stealth-mode, som gjør at maskinen ikke merker at den er i bruk. http://www.gameroom.no/component/page,shop...mart/Itemid,26/ Er det noen som anbefaler denne chipen? har veldig lyst til å bestille, men etter å ha lest mellom denne tråden ble jeg litt i tvil om jeg skal vente. Er den noen andre chiper som er bedre, og hva er egentlig homebrew? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Utviklerne av CycloWiz chippen skrev dette på sin hjemmeside i dag: http://www.teamcyclops.com/news.html Hadde nok venta til oppgraden kommer i løopet av uka og se hvordan det funker. Etter dette er det bare å bestille! Skal hvertfall jeg gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå