MosRew Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei, Jeg bygde en maskin i går, å var så u heldig å knekke plastikken til SATA disk porten, men pinnene står igjen. Så plastikken står igjen i sata kabelen. Harddisken fugerer perfekt. Er det noen mulig het for å fikse dette? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei. Jeg har klart akkurat det samme. Eneste jeg har gjort er å ta ut biten og putte den inn i en vinkla satakabel for deretter å sette den på disken igjen. Prøvde både å lime og lodde den på igjen, så dette funker ikke. En stiv teipbit som holder den på plass kan være kjekt. God helg Lenke til kommentar
badmuslim Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 gjorde nettopp dette selv for 10min siden, min hdd fungerer også likevel. Plastbiten har jeg stående inne i en kabel, og pinnene la seg riktig når jeg lirket kabelen på hdd igjen. Er det noen mulighet for meg å sende hdd inn igjen til forhandler, for så simpelthen få en ny..... gratis...? Det er jo selvforskyldt..men likevel. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Nope... Garantien dekker ikke varer som er fysisk skadet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå