Yazfat Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 I går bestilte jeg kabinett fra Netshop, la inn ordren ca 0950. Nå sitter jeg her og sporer pakken til min lokale Mix sjappe. Sandefjord til Skien på under 24 timer, inkludert ordregang hos Netshop. Dette hadde jeg aldri trodd, til Netshop og Posten. Det ble brukt standard Servicepakke. Lenke til kommentar
rolfrr Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 I går bestilte jeg kabinett fra Netshop, la inn ordren ca 0950. Nå sitter jeg her og sporer pakken til min lokale Mix sjappe. Sandefjord til Skien på under 24 timer, inkludert ordregang hos Netshop. Dette hadde jeg aldri trodd, til Netshop og Posten. Det ble brukt standard Servicepakke. 7808080[/snapback] Det er jo bra. Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 På korte avstander er dem grei, men på litt lengre tar det tid Lenke til kommentar
cathan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) I går bestilte jeg kabinett fra Netshop, la inn ordren ca 0950. Nå sitter jeg her og sporer pakken til min lokale Mix sjappe. Sandefjord til Skien på under 24 timer, inkludert ordregang hos Netshop. Dette hadde jeg aldri trodd, til Netshop og Posten. Det ble brukt standard Servicepakke. 7808080[/snapback] Jeg bestillte ny tv fra mpx en onsdag kveld. Klokken 17 på fredagen ringte tollpost og spurte om de kunne få levere den på døren hos meg. Det er ikke gale fra Sandefjord til Bergen Edit Posten brukte 3 dager å sende en mobil jeg bestillte fra samme plassen Endret 28. januar 2007 av cathan Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 DHL - fra Hong Kong til Oslo (levert på døren), tok fra torsdag til mandag. Altså 4 dager, hvor en av de er søndag. DET er rask levering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå