tfw Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvordan spleiser man sammen 2 tomme harddisker i datamaskinbehandling? jeg har formatert de! hva gjør jeg nå da? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Trykk "start" - "kjør.." og skriv inn "diskmgmt.msc" Der kan du gjøre det meste med diskene. Tror du må formatere den ene på nytt og så merker du for utvid partisjon.. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Trykk "start" - "kjør.." og skriv inn "diskmgmt.msc" Der kan du gjøre det meste med diskene. Tror du må formatere den ene på nytt og så merker du for utvid partisjon.. 7808148[/snapback] takk. skal prøve det. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 der har jeg vært før men hvordan gjør jeg det nå for å få spleiset de sammen? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det gjør du i BIOS Datamaskinen din må støtte RAID (jeg tror de fleste moderne hovedkort gjør det) Lenke til kommentar
tfw Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Det gjør du i BIOSDatamaskinen din må støtte RAID (jeg tror de fleste moderne hovedkort gjør det) 7808830[/snapback] pøh. jeg fikk det til i diskbehandling så men steng tråden uanz. fordi hovedkortet gikk til helsikke ^^ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Hovedkortet ble ødelagt på grunn av det der? Sikker på at du gjorde rett? EDIT: Og jeg er imot stengning av tråder fordi trådstarter har fått svar på problemstillingen, for neste gang en lurer på det samme, leser denne tråden men får det ikke til, må han starte en ny tråd, og slik får vi mange tråder om akkurat det samme. Endret 27. januar 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå