BusterMan Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Skal ha ny telefon som skal brukes i jobb sammenheng, og jeg trenger ikke alle mulige finesser, men hadde selvsagt satt pris på flest mulige. Av de ting som er ønskelige så er er kamera, mulighet for e-post, synkronisering med Mac/PC og mulighet for å kunne bruke den for oppkobling til nettet. Da gjerne denne type raske forbindelse, usikker på om dette er 3G eller hva det er. Har sett litt på Nokia 5500, men denne har vel ikke denne raske forbindelse med nettet? Finnes det andre alternativer som faktisk tåler noe som er verdt å se nærmere på eller vurdere? Blir sikkert å kjøpe ny telefon på mandag allerede om det ikke er noe nytt som er på vei ut i butikkene, så jeg takker for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
beji Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 det er nok desverre bare Nokia 5500 som tåler en støt av de telefonene som er på markedet nå. Ellers så kan du kanskje få tak i en god gammel N5140. Hehe Lenke til kommentar
glosi Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Benq Siemens M81 tåler støt, Nokia 5140i er fortsatt tilgjengelig. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Nokia 5140 er ikke så solid som man skulle tro.... Den tåler mindre enn 5500. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Nokia 5500 er vel eneren, og den er meget bra utstyrt. Men det svake punktet er det totalt ubeskyttede kameraglasset. Helt utrolig bevisstløst av Nokia. Dessuten er skjermen litt liten, men den er i allefall mye bedre enn på 5140. Har selv hatt 5500, og var meget god fornøyd med den. Lenke til kommentar
BusterMan Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Takker for alle svar og da har jeg vel ikke noe annet valg enn denne Nokia 5500, men den begynner jo å bli litt "gammel". Er det med denne mulig å kunne få en form for bredbåndsforbindelse med pc ute i det fri? Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Takker for alle svar og da har jeg vel ikke noe annet valg enn denne Nokia 5500, men den begynner jo å bli litt "gammel". Er det med denne mulig å kunne få en form for bredbåndsforbindelse med pc ute i det fri? 7822627[/snapback] Den har EDGE som er nesten like raskt som 3G, og med EDGE har du alltid dekning gjennom det vanlige GSM nettet. 3G har bare dekning i de store byene. Du klarer deg godt med EDGE så lenge du ikke skal bruke videosamtaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå