Gå til innhold

Hvilken telefon tåler litt!

Anbefalte innlegg

Skal ha ny telefon som skal brukes i jobb sammenheng, og jeg trenger ikke alle mulige finesser, men hadde selvsagt satt pris på flest mulige. Av de ting som er ønskelige så er er kamera, mulighet for e-post, synkronisering med Mac/PC og mulighet for å kunne bruke den for oppkobling til nettet. Da gjerne denne type raske forbindelse, usikker på om dette er 3G eller hva det er.

Har sett litt på Nokia 5500, men denne har vel ikke denne raske forbindelse med nettet? Finnes det andre alternativer som faktisk tåler noe som er verdt å se nærmere på eller vurdere?

Blir sikkert å kjøpe ny telefon på mandag allerede om det ikke er noe nytt som er på vei ut i butikkene, så jeg takker for alle tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Takker for alle svar og da har jeg vel ikke noe annet valg enn denne Nokia 5500, men den begynner jo å bli litt "gammel". Er det med denne mulig å kunne få en form for bredbåndsforbindelse med pc ute i det fri?

7822627[/snapback]

Den har EDGE som er nesten like raskt som 3G, og med EDGE har du alltid dekning gjennom det vanlige GSM nettet. 3G har bare dekning i de store byene. Du klarer deg godt med EDGE så lenge du ikke skal bruke videosamtaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...