Asstroll Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 kan hende den klipper litt i overganger og sånn... overdrev litt med bassen på den her hører jeg nå etter å ha begynt på en ny rancerz: hørte du seriøst ikke noe forskjell? trykte du på den nye linken? har forlenga det siste partiet, lagt til litt flere stemmer, retta på noen feil. Eq hele skiten noe sykt, fått til sidechain osv osv.. er en del som har blitt gjort med den siden første utkastet Du hører ikke på det med 2 standard datahøytalere vel? i så fall er det ike rart om du ikke hører forskjell største forskjellen er at den har fått en kraftig bass boost 7926962[/snapback] Jeg har 5.1 annlegg, full bass og hørte ikke noe forskjell :s Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 sikker på at du lasta ned riktig versjon? :S den linken som lå lengre nede? (håper for guds skyld at jeg ikke lasta opp feil versjon ) er det sånn c'mon i slutt partiet av sangen? i så fall er det riktig versjon Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Dritkul låt, veldig bra bass. Veldig imponerende til å være nybegynner, har selv fiddlet litt med FL, men uten så bra resultater, tror nok du har talentt for å drive med dette. Om jeg skal kritisere, blir det at lyden kunne vært renere, den høres litt "skitten" ut. I tillegg er ikke lydbildet veldig originalt, men det svinger. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 ja vet ble ikke helt 100% fornøyd med lydbildet på denne selv, tror det er fordi har eq bassen litt for mye så den tar over hele sangen omtrent Tusen takk for komentaren avien Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 men høres ut som om låta klipper en del. tar jeg veldig feil? 7923351[/snapback] En del? Veldig mye vil jeg si. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 hehe den gjør nok det ja tror master er på fullt hele tiden egentlig på den der Har blitt en del bedre siden den sangen her uansett =P Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 er ikke om å få den høyest mulig men deiligst å høre på. clipping er ikke deilig å høre på Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Absolutt enig men denne sangen ble lagd når jeg hadde holdt på med i fl i ca 1 månede ante absolutt null å niks om klipping osv på den tiden. faktisk ikke før litt siden jeg fant ut om det har nå funnet ut at skal assigne hver lyd til sin egen channel og at lydnivået aldri skal over -6db og dereter masteres ut i fra det så tror i hvertfall lyden på neste skal bli en del bedre (elelr ikke neste for den var nesten ferdig før jeg fant ut men neste etter der da =) ) Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 lyden skal ikke over 0db alt som overstiger 0db er klipping Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 yup fult klar over det noen burde skrevet en liten guide om dette her inne så alle de som er nye kan lære om det å slipper å gjøre likt som jeg har gjort med denne sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå