petterbaa Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Oki, nå har jeg sittet å brukt litt mer tid på denne enn jeg gjorde på min forige sang. Dette er da min 2 sang jeg noensinne har lagd med fl studio syns ikke resultatet ble så værst, men nå vil jeg høre deres mening om sangen og konstruktiv kritik som kan hjelpe meg å utvikle meg som hobby produsent. hør slutten på den, syns nesten det ble det beste i hele sangen (nei ikke det aller siste men det før det siste ) dere vil skjønne når dere har hørt det Link til nyeste versjon lengre nede takker for alle tilbakemeldinger Endret 11. februar 2007 av petterbaa Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Syntes selve produksjonen var bra. Elementene passet bra sammen, og de var bra balansert. Selv mener jeg at du kanskje burde få inn litt flere elementer i sangen, det kan bli litt vel "tomt" noen steder. Det taktskifte du gjør ved 3:00 i sangen har jeg veldig sansen for, og syntes det med fordel kunne vært mye lenger en de 15 sek. det partiet varer. Alt i alt så syntes jeg at dette var BRA! Endret 27. januar 2007 av C-angel Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei du! Har du lest retningslinjene for denne kategorien? Hvis du endrer emnetittelen, slipper jeg å gjøre det. Mvh cun Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 skal endre nå å nei hadde nok ikke lest retningslinjene (A) Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Tusen takk for tilbakemeldingen C-Angel =) har du noe forslag til ting jeg kunne gjort i de partiene det føles tomt? og hvor i sangen sånn ca syns du det blir tomt eller for kjedelig? Trenger alt av tilbakemeldinger jeg kan få siden den neste sangen skal bli enda bedre =) skal jeg ha med synging å greier =P Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Den var bra den. Kanskje få "litt" mere bass på neste Syns ikke du burde ha med syngins, holder med det du hadde her Blitt hekta på den jeg Endret 4. februar 2007 av Rancerz Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 wow...vakke værst d her nei! likte både melodi og oppbygging...skal nok høre flere ganger på denne, men hvor i all verden får u tak stemmer a?? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) sikkert vocal samples. men hvor har du fått den leaden der fra? hvilken plugin? har lett lenge etter en lead som den der Endret 4. februar 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) stemmene har jeg lastet ned og noen har jeg klipt ut fra andre sanger sangen er mye bedre enn den versjonen her nå bassen er mye bedre og bedre trøkk i hele greia. Den leaden er ett vanguard preaset som heter doubledomination (eller no lignende) har bare tweaka den en del så jeg har fått den sounden jeg har på den Link til ny versjon: LINK TIL BEDRE VERSJON (lover den er en del bedre ) dunker i hvertfall mer (A) Takker for alle tilbakemeldinger Endret 4. februar 2007 av petterbaa Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 hørt låta nå så skal gi litt feedback. fikk bare hørt litt siste gang. digga leaden så begynte å surre u fl jo låta har en ganske fet bass og kick syns jeg. dette er helt klart en låt jeg kan se for meg gå på dikoteket, og jeg som står på danse gulvet og tar av helt. det jeg ikke likte er at du har tatt klipp fra andre sanger. noen av de stemmen. det er stort FY FY syns jeg men de F*** ME AHH lydene var litt gode og krydret låta litt. og ja sist men ikke minst. vet ikke om jeg likte clap eller snare som slår samtidig som kick'n.. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Takker for tilbakemeldingene =) tilbakemeldingene er tatt til seg Godt du likte den da Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) 1:10-20 og 2:20, den melodi lyden som er da kan du godt gjøre noe med. Forsterke den litt, eller no bittelite ekko eller noe som gir den litt mer punch. Men for all del, denne likte vi og skal sprees til friends! Edit, hvor lang tid brukte du på denne? Endret 11. februar 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 jupp enig leaden var ikke helt bra, den kunne vært mer punch som sagt Neste sangen kommer til å bli minst 10 ganger så bra sitter å jobber med den nå ca halvferdig Brukte ca 1 månde på å lage den, jobbet bare i helgene med den (Og gikk litt tregt siden mye var nytt den gang =P (hadde bare hatt fl i litt over 1 månde når jeg begynte med den) Så bra at du likte den Tusen Takk Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Var da grådig til bass da! Dunk bunk dunk. Kul sang da. Flink du er Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Likte denne her ganske bra og ikke så stor fan av denne sjangeren her, men denne her falt godt i smak. Sendt den videre til noen venner som er skikkelif fans av denne sjangeren og de tok helt fyr.. Fortsett med sånne låter Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Så rått jupp skal fortsette med sånne låter =) Takk Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 men høres ut som om låta klipper en del. tar jeg veldig feil? Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg hørte ikke noe forskjell :s Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Lurer på om jeg skal høre når jeg er hjemme igjen... Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 kan hende den klipper litt i overganger og sånn... overdrev litt med bassen på den her hører jeg nå etter å ha begynt på en ny rancerz: hørte du seriøst ikke noe forskjell? trykte du på den nye linken? har forlenga det siste partiet, lagt til litt flere stemmer, retta på noen feil. Eq hele skiten noe sykt, fått til sidechain osv osv.. er en del som har blitt gjort med den siden første utkastet Du hører ikke på det med 2 standard datahøytalere vel? i så fall er det ike rart om du ikke hører forskjell største forskjellen er at den har fått en kraftig bass boost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå