Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Var hjemme hos drømmejenta. Føler meg SÅÅÅ dum!


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Jeg kan komme med en klisje du sikkert har hørt tusen ganger før:

 

"Det er ikke størrelsen på penis som har noe å si, men hvordan du bruker den".

 

Siden du aldri har gjort det før, vil det gå til helvette første gangen uansett, så det er like greit å hoppe i det :). Dersom jenta kommenterer størrelsen på penisen din, er hun kanskje ikke verdt å satse på som kjæreste.

 

Når det gjelder problemet ditt med forhuden, så er du nødt til å kontakte lege, og la han avgjøre hva du burde gjøre.

 

Mange sliter med trang forhud. Det er viktig at foreldre sjekker dette hos sønnene sine. Dersom forhuden skulle være trang, er det viktig å ta tak i dette i tidlig alder. Det går da ann å "tøye" forhuden litt, og med tiden la forhuden glippe ned - og problemet er løst.

 

I mer "alvorlige" tilfeller, er et lite inngrep nødvendig. Jeg gjennomgikk dette selv da jeg var 6-7 år gammel. Du legges selvsagt i full narkose, og det er kirurger som gjør et lite snitt/skjærer bort deler av forhuden, og syr igjen med flere sting etterpå.

 

Dette er en nokså ukomplisert operasjon, med relativt lite smerter. Det kan riktignok oppstå blødninger i noen uker etter operasjonen, men dette er helt ufarlig. Du vil kun måtte betale en liten egenandel, resten dekker trygdekassen.

 

Du vil etter operasjonen kunne karakteriserer deg selv som omskjært, noe som i moderne tid er blitt svært populært, både pga hygiene og "trend".

 

 

 

 

Lykke til :)

 

(Ps: Skulle du gjennomføre en slik operasjon, må du for all del unngå ballspill de påfølgende ukene ;) )

7814239[/snapback]

 

Når jeg tok min operasjon som 4åring gjørde det helvettes vondt!

 

Jeg pissa blod å piggtråd i 2 mnd. etter på!

 

det sies at jeg grudde meg såpass at jeg brukte å holde meg helt til tissen så ut som en ballong!

 

husker bare smerten jeg! og da den enderlig var over!

 

...Gå for salve du!

7817387[/snapback]

hehe, du gjør det ikke enklere får meg nå :p Salv tror jeg ikke er noe alternativ uansett, har EKSTREMT trang forhud. Har lest at for andre tok det ca 2uker før de ble bra igjen etter en opperasjon, så synes 2mnd var litt mye:P men hva vet vel jeg, har aldri opplevd det :)

 

Har tenkt ¨å snakke med helsesøstra eller lege i uka som kommer, får høre hva de har å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis man ikek får til å dra forhuden tilbake, skal man oppsøke lege for å få en opperasjon, heller ikke bra at du ikke får den tilbake. Vasker du ikke litj karen din du?

Lenke til kommentar

Skal gå helt fint å ha sex med en 11cm lang pikk. Grensen hvor man penisforlengelse kan være nødvendig er vel 7-8cm, mener jeg å ha hørt.

 

Men det med forhuden hørtes ikke så greit ut.

Lenke til kommentar

Det med forhuden slet jeg også med. Det var skikkelig vondt og er fortsatt litt, men det løser seg, bosktavelig talt. Det er bare å tøye å dra så blir det tilvent. Stram forhud er et veldig vanlig problem og mange må til legen og snitte litt for å løse opp. I tillegg er det mange som har veldig sår/sensitiv "glans". Altså hodet på penis. Så hvis den ikke er skikkelig fuktet så er det ekstremt ubehagelig å berøre det. Det slet jeg også med, men det har gått seg til uten noen legebesøk.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg er en gutt på 15 år og jomfru.

 

Var hjemme hos ei venninne her en dag. Hun er den beste jenta jeg har møtt, og jeg har veldig lyst til at det skal bli noe mere enn vener. Vi koste litt å hadde det veldig bra(jeg iværtfall.) Fikk liksom hint til at hun ville ha sex, og jeg kunne gjerne hatt det bare jeg var fornyød med meg selv.

 

Jeg er så misfornøyd med størrelsen på penisen min, og jeg kan ikke trekke tilbake forhuden:s  Den er omtrent 10-11cm som stiv, og jeg vet at hun har hatt sex noen ganger tidligere, så jeg er redd det blir en stooor forskjell når jeg har sex med henne. Har også hørt at det er umulig å ha sex uten å trekke tilbake forhuden.

 

Så hva skal jeg gjøre? Føler meg så dum når jeg finner på dumme unnskyldinger får å ikke ha sex :( . Jeg er klar for å ha sex og hatt sett fram til første gang lenge nå.

 

Noen råd?

7807816[/snapback]

 

Og ikke kunne trekke tilbake forhuden er en liten feil i forhuden. Du trenger en liten operasjon hvor de enten tar vekk hele forhuden (som er best og mest hygienisk) eller så utvider de forhuden. Penisen din vil nok bli litt lengre og større når forhuden er fikset, da den har litt mere plass å folde seg ut på. Dette ville jeg gjort så fort som fy da det kan være skadeligt å ikke få vasket seg godt under forhuden. Trenger du noe mer opplysninger så send en PM til meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Asså, det er jo ikke skadelig å ikke vaske seg under forhuden.

Når jeg var liten, altså rundt 6 år, slet jeg med trang forhud...det som skjedde var at penis "blåste" seg opp når jeg tissa fordi den var såpass trang.

Da ble det legetur da vett, oog legene drev å dro i forhuden slik at den skulle bli slappere (ja det gjorde dritvondt).

De sa også at jeg gjevnlig skulle dra forhuden bak for å vaske under.

 

MEN det problemet jeg har nå, jeg er også 16..og forhuden min trekker seg heller ikke tilbake av seg selv..jeg har ikke hat sex enda.

Når jeg trekker forhuden tilbake er det liksom som om den ikke kommer seg frem igjen, er det "normalt"..den kommer vel frem igjen når penis blir slapp?

 

Og når man måler penisstørrelse, er det mot magen liksom, den siden..eller på undersiden av penis man måler? :hmm:

Lenke til kommentar
Asså, det er jo ikke skadelig å ikke vaske seg under forhuden.

Når jeg var liten, altså rundt 6 år, slet jeg med trang forhud...det som skjedde var at penis "blåste" seg opp når jeg tissa fordi den var såpass trang.

Da ble det legetur da vett, oog legene drev å dro i forhuden slik at den skulle bli slappere (ja det gjorde dritvondt).

De sa også at jeg gjevnlig skulle dra forhuden bak for å vaske under.

 

MEN det problemet jeg har nå, jeg er også 16..og forhuden min trekker seg heller ikke tilbake av seg selv..jeg har ikke hat sex enda.

Når jeg trekker forhuden tilbake er det liksom som om den ikke kommer seg frem igjen, er det "normalt"..den kommer vel frem igjen når penis blir slapp?

 

Og når man måler penisstørrelse, er det mot magen liksom, den siden..eller på undersiden av penis man måler?  :hmm:

7931880[/snapback]

Hvis du plages av det så er det bare å stikke innom legen, det kan ikke skade.

 

Fra roten, ved magen, til tuppen (på oversiden, altså).

Lenke til kommentar

Det å være flau for å gå til legen blir bare tull..

Dette er legens jobb og han har sett dette flere hundre/tusen talls ganger.

 

Får man ikke forhuden tilbake så MÅ/BURDE man rett og slett dra til legen for å få dette fikset.

 

Jeg kan ikke forestille meg hvordan sex ville ha vært med en forhud som dekte over penis hodet.. Nytelsen ligger jo der.. ;)

 

Så ta seg sammen og dra til legen.. Det er over innen 2 uker.. Og du slipper å tenke på dette igjen..

Lenke til kommentar
Min lege er homofil. Har ikke noe imot homser, men det blir meget flaut å komme med problemer da, gitt!

7937466[/snapback]

Mannen er jo lege! Leger må være smarte, de har noen sinnssyke karakterkrav. Han er nok en intellektuell og flink mann og han får nok ingen seksuell nytelse av å gjøre jobben sin. Ikke la dere skremme av historiene i media. ;)

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Mannen er jo lege! Leger må være smarte, de har noen sinnssyke karakterkrav. Han er nok en intellektuell og flink mann og han får nok ingen seksuell nytelse av å gjøre jobben sin. Ikke la dere skremme av historiene i media. ;)

7937486[/snapback]

 

Sa den aspirerende, homofile legen. :fun:

 

Neida, du er smart, ivertfall med tanke på alderen (ikke at du ligger så veldig mange år under meg.)

 

At legen din er homofil, burde overhode ikke være noe problem. Han føler neppe noe trang til å trekke deg ned på gulvet, og sodomisere deg til fulene synger.

Som nevnt; Kravene er syke. Han har og garantert strevet en del får komme dit han er, med tanke på fordommer.

Ikke morsomt å miste jobben pga. noe så dumt da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...