Cuneax Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hva kalles denne afrikanske munninnretningen? Når jeg søker på "plate", "African" og "mouth", får jeg bare fram dette bildet (som er av relevanse). Noen som veit hva det kalles? Finnes det en artikkel på Wikipedia om dette kulturfenomenet, f.eks? Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Leste om det en gang, faen..husker ikke...skal se om jeg husker det and Ill get back to you foo Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Vinylspiller? Hoho, måtte bare. Endret 27. januar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Wikipedia: (Clay) lip plate. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Hehehe. Takk for opplysningen! Har gått rundt og undret en stund nå på dette og det fenomenet der jentene får ringer rundt halsen, så den blir unaturlig lang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå