devo_thj Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hva er dette for noe tull? Windows kan ikke formatere en CF-disk i noe anna enn FAT16/32... brenn! jeg vil ha store filer på den! :/ Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jovist kan du det! jeg kjører NTFS på en 4gb USB stick uten ptoblemer. Du starter bare opp "ledetekst" (gå på kjør, skriv cmd og trykk enter)og skriver convert ?: /FS:NTFS (spørsmålstegnet byttes ut med stasjonsbokstaven til CF-disken) og da skal FAT32 partisjonen konverteres til en NTFS partisjon på et øyeblikk. Endret 27. januar 2007 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
devo_thj Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 bra.. tenkte ikke på det. Sto jo tilogmed på pakken til brikka at du MÅTTE bruke FAT16... grøss Nei det var bare umulig å gjøre det i windows... formatering altså.. Uansett så hadde jeg vel ikke trengt det, i og med at brikka er på 4GB. Ville jo aldri overskredet begrensningene til FAT32.. FAT16 derimot.. æsj Thanks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå