jojo123 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg har formatert C:, og jeg hadde en E: med masse bilder og video på. Jeg finner nå ikke igjen E:, og den ligger ikke i Diskbehandling som ubrukt diskplass. Er det noen måte å finne den igjen på? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Get data back, et program som kanskje kan hjelpe. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Høres ut som et typisk partisjonsproblem. Her er et diagnoseprogram som inspiserer partisjonstabeller og bootsektorer. Gjør det mulig å finne ut hva som er galt. Last ned denne filen, kjør programmet, og post MBRlist.txt her. http://home.online.no/~paulsen8/MBRlister.zip Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Som sagt, du må kjøre et diagnoseprogramm, der kan du mulig finne feilen. Lenke til kommentar
mamqa Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) har hørt om et program som heter get data back, file restore. skal se om jeg finner de... skal se om flere programmer Endret 27. januar 2007 av mamqa Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kontrolpanel--->administrative verktøy----->datamskin behandling-->lagringsplass-->diskbehandling (lokal) se om du finner den der. 7809960[/snapback] Herregud. Les første posten du! Lenke til kommentar
mamqa Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ro deg ned og ikke vær så frekk..... se på posten min nå.. jeg så att han har prøvd det etter jeg posterte min post ro deg ned mann... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ro deg ned og ikke vær så frekk..... se på posten min nå.. jeg så att han har prøvd det etter jeg posterte min post ro deg ned mann... 7809979[/snapback] Det er da ikke mitt problem at du ikke kan lese. Doh! Lenke til kommentar
mamqa Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Altså. dette er grunne til at jeg ikke bruker dette forumet mye.. Frekke medlemmer.. derfor foretrekker jeg Itpro. der finnes det i hvertfall. moderatorer som snakker til medlemmene viss de oppfører seg sånn som deg. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 GetDataBack gjorde jobben. Takk! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 GetDataBack gjorde jobben. Takk! 7812105[/snapback] Versigod. Altså. dette er grunne til at jeg ikke bruker dette forumet mye.. Frekke medlemmer.. derfor foretrekker jeg Itpro. der finnes det i hvertfall. moderatorer som snakker til medlemmene viss de oppfører seg sånn som deg. Jeg opptråde ikke frekt. Itillegg har du redigert for å skjule det du liksom skrev, men jeg har jo quota det litt lenger opp. Så det er på ''tape'' Men om du ikke liker forumet her, syns jeg du skal forlate det og heller prøve et annet. Jeg elsker forumet her og de fleste brukerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå