Stian-89 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Og vinnerne ble: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Megan og Scooter. Hva heter kusina di, Knut_? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 satan eg ble glad når eg så blikket på Cecile når de fikk vite hvordan finalen skulle bli avgjort! Dritbra episode, og det svært pene antrekket til Megan var ikke noen negativ ting nei. Herregud for et kit hun hadde på seg når de spillte tennis.... Let there be Light tenkte jeg bare. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Blir spennende å se på neste episode (aftermath) om Cecile er sur på Nate fordi han sa de ikke skulle stemme på dem Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 hehe ja det hadde jeg ikke tenkt på. Men da kommer hun igjen til å få kritikk fra alle de andre.Alle haterhun jo. Jeg inkludert. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Og vinnerne ble: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Megan og Scooter. Hva heter kusina di, Knut_? 7950344[/snapback] "Princess" Elisabeth, selv om ho har sløyfa "Princess" nå. Bimbo til de grader. Endret 17. februar 2007 av Knut_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå