CrowaX Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Noen andre enn meg som følger med på dette programmet? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg liker denne sesongen bedre. Har aldri sett den første sesongen, men den andre. I denne sesongen syns jeg at folkene blir bedre fremstilt. Noen er jo så sinnsykt nedrete eller blond, men like vel blir de framstilt som akseptert (i motsetting som American Idol for alle dårlige sangere er tapere). Jeg syns det er bedre kjemi med folkene og mindre "intriger", så da blir det mer koselig å følg med. Det syns nå jeg Lenke til kommentar
Matias Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg er enig der Mario og Nadia virker greie og rolige, men Nate er min favoritt nerd. Han er kul Men Cecille, som du sjøl sier, er ei drittkjerring! Så da går min stemme også til Super Mario og Princess Nadia! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Liker definitivt ikke det som ble omtalt av en av deltakerne som "den blonde" allianse. Det var akkurat som å være tilbake på highschool igjen sa hun. Dette kan jeg saktens si meg enig i. Jeg sysns Richard fra første sesong var legendarisk. Mer brutalt antisosial person skal man leite lenge etter... Han var drittmorsom. I denne sesongen syns jeg han tynne asiaten som alltid smiler og har munnen åpen til en hver tid er litt creepy. Han klarer bare ikke å lukke munnen! Alt i alt mitt favoritt show. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hvor ser dere denne serien? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg lurer på om det er fysisk mulig for han å lukke lippene sammen. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Så nettop siste episode. (305) Er litt glad de som røk ut, røk ut. Er det noe jeg virkelig hater så er det star trek. Og han fyren som går rundt i star trek dress i tide og utide har jeg ike så altfor mye til overs for. Da er det verdt det å svelge den kamelen at hurpe nr2 fikk bli. Cecile er seff hurpe nr1. Tror jeg er forelsket i hun som gikk i en rød liten stram ting på treningssesjonen! Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Synes denne serien er meget artig å se på. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nettopp ferdig med sesong 1 og 2.. Noen som vet om det finnes en Aftermath til sesong 2? Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jeg har også fulgt med på denne serien, underholdene til tider. Synes Richard fra sesong 1 var en legendarisk person, helt blottet for sosiale antenner. Kampen han hadde på gang med Chuck var jo morsomt. Ellers synes jeg de klipper det til slik at folk virkere blondere enn der er og geekene mer nerdete. Endret 8. februar 2007 av ksjoet Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Man kan ikke vri det til så mye verre når en blondie spør om man kan lese boken mens man bader. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Må si jeg heier på Megan og Scooter, håper ikke Cecile vinner. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hater Cecile fittn, skikkelig arrogant. Tror til og med hun fikk en av de andre mannlige deltakerne til å grine. Er forelsket i Jennylee så jeg heier på hun. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Jennylee må hjem og gold-digger fittn vant semifinalen! Eg e rimelig irritert! Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Siste episode i morgen! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Eg gleder meg som en unge. Vinner drittkjerring-cecile så klikker det! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Kusina vi var med på den norske versjonen Prinsessen og Professoren. Har ikke sett èn episode, for jeg tror ikke jeg har kanalen, gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå