Gå til innhold

The Beauty and the Geek - Sesong 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker denne sesongen bedre. Har aldri sett den første sesongen, men den andre. I denne sesongen syns jeg at folkene blir bedre fremstilt. Noen er jo så sinnsykt nedrete eller blond, men like vel blir de framstilt som akseptert (i motsetting som American Idol for alle dårlige sangere er tapere). Jeg syns det er bedre kjemi med folkene og mindre "intriger", så da blir det mer koselig å følg med. Det syns nå jeg :)

Lenke til kommentar

Liker definitivt ikke det som ble omtalt av en av deltakerne som "den blonde" allianse. Det var akkurat som å være tilbake på highschool igjen sa hun. Dette kan jeg saktens si meg enig i.

Jeg sysns Richard fra første sesong var legendarisk. Mer brutalt antisosial person skal man leite lenge etter... Han var drittmorsom.

I denne sesongen syns jeg han tynne asiaten som alltid smiler og har munnen åpen til en hver tid er litt creepy. Han klarer bare ikke å lukke munnen!

Alt i alt mitt favoritt show.

Lenke til kommentar

Så nettop siste episode. (305)

Er litt glad de som røk ut, røk ut. Er det noe jeg virkelig hater så er det star trek. Og han fyren som går rundt i star trek dress i tide og utide har jeg ike så altfor mye til overs for.

Da er det verdt det å svelge den

kamelen at hurpe nr2 fikk bli.

Cecile er seff hurpe nr1.

Tror jeg er forelsket i hun som gikk i en rød liten stram ting på treningssesjonen!

Lenke til kommentar

Jeg har også fulgt med på denne serien, underholdene til tider. Synes Richard fra sesong 1 var en legendarisk person, helt blottet for sosiale antenner. Kampen han hadde på gang med Chuck var jo morsomt.

Ellers synes jeg de klipper det til slik at folk virkere blondere enn der er og geekene mer nerdete.

Endret av ksjoet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...