Anders Moen Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det er bra, og lykke til videre med siden din Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Nå er det noe som er veldig galt, jeg kommer ikke inn på siden, og jeg klarer ikke å koble til via SmartFTP... Ingen nav sidene mine virker... Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Les heller på forumene til Hotserv.dk. forum.hotserv.dk De hadde hatt et hackerangrep i går fra Portugal. Mye bedre å lese på forumet deres enn å spørre her om det der Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Løsningen på deres problemer er f.eks One.com, her koster et .com domene i ett år, med 1gb lagringsplass, ubegrenset antall e-mail adresser og støtte for ASP, PHP4/5 og MySQL kun 10 kr måneden. Totalt blir det: 100,- for opprettelsesgebyr, 10,-*12 = 120,- for webhotell og 100,- for domenet = 320,- det første året. De påfølgende årene blir det 220,-, for da er det ikke noe opprettelsesgebyr. For å legge din side på nettet er det bare å logge seg på ftp.dittdomene.com med tildelt brukernavn og passord. Etter du har bestilt burde du være klar for å laste opp innen 2 dager. Hastigheten er også helt ok. Utrolig nok jobber jeg ikke for One.com, men dette er så lett og greit, og ikke minst billig. Endret 22. april 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå