Kontorstol Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg får ikke til å laste opp noen sider på hotserv.dk Kan noen gi meg en FULL guide på hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 se på http://forum.hotserv.dk/faq.php?faq=hotserv_dk eller http://forum.hotserv.dk/ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 takk, men jeg fårstår ikke hvordan jeg får til de domene som jeg skal ha, det står dårlig forkalrt på sidene deres Kan noen forklare (ikke send en link til en side men forklar!) Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jaså...hotserv.dk problemer ja? Hehe, jeg bruker hotserv.dk så jeg kan prøve å hjelpe deg Først må du ha et FTP program, hvis du ikke har det, kan du laste ned SmartFTP. * Trykk på "File" (venstre toppen) * New remote browser * Der logger du på med din bruker: ** host: ftp.hotserv.dk ** username: subdomenet du opprettet på subdomenet ditt ** password: passordet du opprettet på subdomenet ditt * Da skal du komme på en slags side med to filer, en kalt .ftpquota og en kalt index.php. * Du skal åpne index.php (høyreklikk og trykk "edit"), også kommer det opp en boks hvor du trykker "overwrite". Her skriver du HTML/XHTML osv. Skal du lage en ny fil nå, høyreklikker du (ikke på en annen fil, men f. eks ved siden av en), så "new", og så "File". Håper du skjønte den her Bare en ting til: hvis du opprettet den i dag, og ikke før 00:15 i natt, så må du nok vente ... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Jaså...hotserv.dk problemer ja?Hehe, jeg bruker hotserv.dk så jeg kan prøve å hjelpe deg Først må du ha et FTP program, hvis du ikke har det, kan du laste ned SmartFTP. * Trykk på "File" (venstre toppen) * New remote browser * Der logger du på med din bruker: ** host: ftp.hotserv.dk ** username: subdomenet du opprettet på subdomenet ditt ** password: passordet du opprettet på subdomenet ditt * Da skal du komme på en slags side med to filer, en kalt .ftpquota og en kalt index.php. * Du skal åpne index.php (høyreklikk og trykk "edit"), også kommer det opp en boks hvor du trykker "overwrite". Her skriver du HTML/XHTML osv. Skal du lage en ny fil nå, høyreklikker du (ikke på en annen fil, men f. eks ved siden av en), så "new", og så "File". Håper du skjønte den her Bare en ting til: hvis du opprettet den i dag, og ikke før 00:15 i natt, så må du nok vente ... 7809639[/snapback] Ja det der har jeg fått til, men hvordan får jeg domene på siden min...? slik som på bidet...For selv om jeg lager et domene og det blir godkjent så virker det ikke.. Hva er galt ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Du kan ikke bare lage .no og .net domener. Du må registrere de hos en registrar, og betale for dem. (noe jeg antar du ikke gjør) Ditt domene hos hotserv.dk er ukomplett.hotserv.dk hvis du allerede har et domene som du har betalt for, må du lage det sånn som du allerede har gjort. Og så gå til registraren din, logge inn og peke domene ditt til hotserv sine mx records eller nameserverene. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Du kan ikke bare lage .no og .net domener. Du må registrere de hos en registrar, og betale for dem. (noe jeg antar du ikke gjør) Ditt domene hos hotserv.dk er ukomplett.hotserv.dk hvis du allerede har et domene som du har betalt for, må du lage det sånn som du allerede har gjort. Og så gå til registraren din, logge inn og peke domene ditt til hotserv sine mx records eller nameserverene. 7810255[/snapback] ok, det var det jeg trodde :!: Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Holder på å lage ny side, men kommer ikke inn på hotserv via SmartFTP, hva er galt? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Det er ikke ss.hotserv.dk som du logger på med. Du bruker Host: ftp.hotserv.dk Brukernavn: fire tall som du har fått Passord: det du har skrevet inn Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Det er ikke ss.hotserv.dk som du logger på med. Du brukerHost: ftp.hotserv.dk Brukernavn: fire tall som du har fått Passord: det du har skrevet inn 8429106[/snapback] Der ja, men de 2 filene som skal vere der er borte Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Hmm...det vet jeg ikke hvorfor. Lenge sida du har vært der? For det var jo noen som prøvde å hacke seg på serverne til Hotserv.dk. Noen fra Pakistan tror jeg de sa. Edit: Jeg ser nå når jeg prøver å nå min gamle side hos Hotserv.dk at alt er ødelagt omtrent. Masse feilmeldinger. Spør i forumet deres. Endret 20. april 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Hmm...det vet jeg ikke hvorfor. Lenge sida du har vært der? For det var jo noen som prøvde å hacke seg på serverne til Hotserv.dk. Noen fra Pakistan tror jeg de sa. 8429228[/snapback] Laget siden i går kveld..i 22 tiden... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Kan du laste opp de 2 filene slik at jeg kan legge de inn? Hvis det går da Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Om jeg kan det? Vet ikke... Kan du ikke bare prøve selv? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Om jeg kan det? Vet ikke...Kan du ikke bare prøve selv? 8429414[/snapback] Jeg mente de 2 filene som mangler, og jeg mente t du skulle laste de opp på dikusjon.no slik at jeg kunne teste..Siden jeg ikke har filene Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Men altså jeg har ingen filer som hører deg til... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Men altså jeg har ingen filer som hører deg til... 8429483[/snapback] Bare glem det, du skjønte ikke hva jeg mente Får prøve å lage et nytt Webhotell da Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Tenkjer du på dei som ligg der frå før? Ikkje bry deg om dei. Det ligg ofte filer i webhotel. Hugser ikkje om det gjer det på hotserv.dk, men det kan godt vere. Hotelet virkar vel fint utan? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Tenkjer du på dei som ligg der frå før?Ikkje bry deg om dei. Det ligg ofte filer i webhotel. Hugser ikkje om det gjer det på hotserv.dk, men det kan godt vere. Hotelet virkar vel fint utan? 8430400[/snapback] Det går ikke and å laste opp, vet ikke om det er pga de filene som mangler.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Da virket alt som det skulle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå