Gå til innhold

Hvordan laste opp på hotserv.dk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaså...hotserv.dk problemer ja?

Hehe, jeg bruker hotserv.dk så jeg kan prøve å hjelpe deg ;)

Først må du ha et FTP program, hvis du ikke har det, kan du laste ned SmartFTP.

* Trykk på "File" (venstre toppen)

* New remote browser

* Der logger du på med din bruker:

** host: ftp.hotserv.dk

** username: subdomenet du opprettet på subdomenet ditt

** password: passordet du opprettet på subdomenet ditt

* Da skal du komme på en slags side med to filer, en kalt .ftpquota og en kalt index.php.

* Du skal åpne index.php (høyreklikk og trykk "edit"), også kommer det opp en boks hvor du trykker "overwrite". Her skriver du HTML/XHTML osv.

Skal du lage en ny fil nå, høyreklikker du (ikke på en annen fil, men f. eks ved siden av en), så "new", og så "File".

Håper du skjønte den her ;)

Bare en ting til: hvis du opprettet den i dag, og ikke før 00:15 i natt, så må du nok vente ...

Lenke til kommentar
Jaså...hotserv.dk problemer ja?

Hehe, jeg bruker hotserv.dk så jeg kan prøve å hjelpe deg ;)

Først må du ha et FTP program, hvis du ikke har det, kan du laste ned SmartFTP.

* Trykk på "File" (venstre toppen)

* New remote browser

* Der logger du på med din bruker:

** host: ftp.hotserv.dk

** username: subdomenet du opprettet på subdomenet ditt

** password: passordet du opprettet på subdomenet ditt

* Da skal du komme på en slags side med to filer, en kalt .ftpquota og en kalt index.php.

* Du skal åpne index.php (høyreklikk og trykk "edit"), også kommer det opp en boks hvor du trykker "overwrite". Her skriver du HTML/XHTML osv.

Skal du lage en ny fil nå, høyreklikker du (ikke på en annen fil, men f. eks ved siden av en), så "new", og så "File".

Håper du skjønte den her ;)

Bare en ting til: hvis du opprettet den i dag, og ikke før 00:15 i natt, så må du nok vente ...

7809639[/snapback]

Ja det der har jeg fått til, men hvordan får jeg domene på siden min...?

slik som på bidet...For selv om jeg lager et domene og det blir godkjent så virker det ikke..

Hva er galt :ph34r: ?

Lenke til kommentar

Du kan ikke bare lage .no og .net domener. Du må registrere de hos en registrar, og betale for dem. (noe jeg antar du ikke gjør)

Ditt domene hos hotserv.dk er ukomplett.hotserv.dk

hvis du allerede har et domene som du har betalt for, må du lage det sånn som du allerede har gjort. Og så gå til registraren din, logge inn og peke domene ditt til hotserv sine mx records eller nameserverene.

Lenke til kommentar
Du kan ikke bare lage .no og .net domener. Du må registrere de hos en registrar, og betale for dem. (noe jeg antar du ikke gjør)

Ditt domene hos hotserv.dk er ukomplett.hotserv.dk

hvis du allerede har et domene som du har betalt for, må du lage det sånn som du allerede har gjort. Og så gå til registraren din, logge inn og peke domene ditt til hotserv sine mx records eller nameserverene.

7810255[/snapback]

ok, det var det jeg trodde :blush:

:D :!:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hmm...det vet jeg ikke hvorfor. Lenge sida du har vært der? For det var jo noen som prøvde å hacke seg på serverne til Hotserv.dk. Noen fra Pakistan tror jeg de sa.

Edit:

Jeg ser nå når jeg prøver å nå min gamle side hos Hotserv.dk at alt er ødelagt omtrent. Masse feilmeldinger. Spør i forumet deres. ;)

Endret av Anders-Moen
Lenke til kommentar
Tenkjer du på dei som ligg der frå før?

Ikkje bry deg om dei. Det ligg ofte filer i webhotel. Hugser ikkje om det gjer det på hotserv.dk, men det kan godt vere. Hotelet virkar vel fint utan?

8430400[/snapback]

Det går ikke and å laste opp, vet ikke om det er pga de filene som mangler..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...