BalleKnalle Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei... Er for tiden på jakt etter et komplett "internet security" program, altså antivirus, brannmur osv og har sett litt på F-secure internet security 2007. Ligger å vipper litt mellom NIS 2007 og F-secure. F-secure er jo veldig billig i forhold til NIS + at en får 3 lisenser med på kjøpet. Har NIS 2005 fra før og er ganske fornøyd med dette, så hvilket program skal jeg velge? Noen med erfaringer.... Lenke til kommentar
kalli Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg har F-secure og er veldig fornøyd med det. Det scanner og gjør alt (alt som jeg trenger ihvertfall), så det er veldig lett. Anbefales! Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Anbefales ikke... Jeg hadde det en gang, funka fint i starten. Men etter en stund klikka noe sån at den avinstalerte deg selv, men brannmuren var igjen, og den hadde brannmur på alt. Så alt det var brannmur på kunne jeg ikke gjøre. Måtte formatere hele pcn:( Lenke til kommentar
RedHawk Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei... Er for tiden på jakt etter et komplett "internet security" program, altså antivirus, brannmur osv og har sett litt på F-secure internet security 2007. Ligger å vipper litt mellom NIS 2007 og F-secure. F-secure er jo veldig billig i forhold til NIS + at en får 3 lisenser med på kjøpet. Har NIS 2005 fra før og er ganske fornøyd med dette, så hvilket program skal jeg velge? Noen med erfaringer.... 7807579[/snapback] Bare hold deg til NAV. Der er det mest stolte AntiVirus programmet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Selve virusbeskyttelsen er det ingenting å si på hverken når det gjelder Norton eller F-Secure, men sistnevnte bruker mye mindre ressurser og er mer brukervennlig. Hvis det i tillegg er gode penger å spare på å velge F-Secure er det i grunnen ingen tvil. Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Jaja.. får prøve F-secure denne gangen da. Håper det blir stas.. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Anbefale norton ha testa ut begge versjonan (2006 ikkje dei nyaste) og då likt eg Norton best. Skal oppgrader til NIS 2007 når vista kjem. Desuten so e det stor forskjeller i den nyaste norton i forhold til dei gamel versjonane. Her e ein test av norton antivirus på hw.no: http://www.hardware.no/tester/programvare/...irus_2007/35102 Og er om den nye tillegg pakke du får gratis at med norton 2007: http://www.hardware.no/nyheter/sikkerhet/b...rhetshull/35496 Endret 28. januar 2007 av Neddo Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hvorfor ikke AVG Internet Security? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå