Goodwrench Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Noe som har erfaringer med varmespredere/vifter på RAM-brikker? Det er jo sånn at alle monner drar, så hvis dette kunne hjelpe meg å få ned temp'en, så er det jo vært et forsøk:-) Noen som mener noe om dette? Forresten..skal ha ny CPU-vifte: Noen anbefalinger til på vifte/ribbe til ca. 400 kr??? Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Hva med å ta en tur innom http://www.overklokking.no? Du skulle få svar på det meste der. Lenke til kommentar
Goodwrench Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Det har du jaggu rett i :smile: Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Skar ut noen små brikker av ei gammel prosessor ribbe. Så klista jeg de på rammbrikkene i på skjermkortet og det hjalp :smile: :smile: Men vis du gjør noe sånt MÅ du ha luftsikulasjon ellers kan de bli enda varmere en uten...... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 13:26, skrev Kalle Klon:Men vis du gjør noe sånt MÅ du ha luftsikulasjon ellers kan de bli enda varmere en uten...... Hehe, blir det enda varmere sier du? Hvor kommer denne varmen fra da? :razz: Lenke til kommentar
Shybert Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Ikke så slem nå da... Jeg undret litt over det der jeg også.. Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: ----------------------------------------------------- Hehe, blir det enda varmere sier du? Hvor kommer denne varmen fra da? ----------------------------------------------------- Viss det ikke er sirkulasjon rundt brikkene kan ribba holde på varmen istedefor og fjærne den. Og da kan det bli varmere.. :wink: :wink: ...... [ Denne Melding var redigert av: Kalle Klon på 2002-11-30 16:27 ] Lenke til kommentar
Goodwrench Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Hva brukte du for å få festet brikkene til ram-brikkene da? Klart, det går jo fint å mekke noe sånt sjøl... Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Hva brukte du for å få festet brikkene til ram-brikkene da? Jeg brukte termisk lim fra Zalman.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå