Gå til innhold

Innebandy, vokser smått.

Anbefalte innlegg

Jeg har nå spillt innebandy i ca 2 år, ikke så veldig aktivit, men jeg kommer meg da på alle kampene vi har. Spiller i 90 klassen for BSK.

Utstyret består av en Canadien Razor kølle og et par Adidas stabile sko :)

Så er det andre her inne som spiller? Hvor osv..

Endret av Supremacy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller i Hedmark i en liten by som heter Rena (Åmot kommune). Spilte i tredje divisjon i fjor på RSI Wildcats, men i år er det ikke nokk spillere til å danne et lag. Utstyret mitt består av en Exel kølle med X-cat blad, og så venter jeg på en ny kølle fra Exel nå, kanskje får den i neste uke. Spiller innebandy i ca 5 år nå. Har begynt å spille på Svalbard, hvor vi spilte blant annet mot et russisk lag. Gøy! Driver du med Zorro triks å sånt da Supremacy?

Lenke til kommentar
Ganske få ja, var en tråd om innebandy her tidligere, men de fleste skrev "Ja, jeg har prøvd innebandy på ungdomsskolen, og det var gøy det, men holder meg til football......"

7830024[/snapback]

ja... men sidene de fleste gymlærere ikke har peling på regler i innebandy blir det gjerne mer fekting enn zorofinter, litt synd egentlig.

jeg er nå keeper på Lofoten IBK. har vært det i snart fire år nå, og kommer til å spille innebandy så lenge jeg kan. har prøvd både fotball, handball og basket før, men ingen av delene har samme fart/spenning som innebandy

Lenke til kommentar
Ganske få ja, var en tråd om innebandy her tidligere, men de fleste skrev "Ja, jeg har prøvd innebandy på ungdomsskolen, og det var gøy det, men holder meg til football......"

7830024[/snapback]

ja... men sidene de fleste gymlærere ikke har peling på regler i innebandy blir det gjerne mer fekting enn zorofinter, litt synd egentlig.

jeg er nå keeper på Lofoten IBK. har vært det i snart fire år nå, og kommer til å spille innebandy så lenge jeg kan. har prøvd både fotball, handball og basket før, men ingen av delene har samme fart/spenning som innebandy

7852749[/snapback]

Er helt enig med deg, prøvd de fleste idret jeg også, men måtte spille innebandy med en gang jeg har prøvd det, alt annet er kun artig en gang i året. Synd vi ikke har noe lag her nå, har lyst til å spille i 3. divisjon igjen :(

Lenke til kommentar

Begynte med innebandy på Fet IBK (Det uttales "fett") for rundt 1/2 år siden. Da var det klart for første termin med kamper. Dette var ALLER første termin for hele laget. Man kan vell si det sånn at det gikk rett til helvete. tapte 47-0 mot et bånnlag :(

Men en ting er i allefall bra med laget, og det er lagånden.

Lenke til kommentar
Begynte med innebandy på Fet IBK (Det uttales "fett") for rundt 1/2 år siden. Da var det klart for første termin med kamper. Dette var ALLER første termin for hele laget. Man kan vell si det sånn at det gikk rett til helvete. tapte 47-0 mot et bånnlag :(

Men en ting er i allefall bra med laget, og det er lagånden.

7876445[/snapback]

Det viktigste er å møte på treningene og bli samspilt før kampene begynner. Vi havnet på nest siste plass i fjor og det var fordi personene vi spillte med var aldri med på å trene og jeg så noen enkelte for første gang når vi skulle spille kamper. Ellers må jo begynne et eller annet sted, dere får i det minste spilt da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...