Gå til innhold

Nokia 6288 + "Minne fullt" når man surfer

Anbefalte innlegg

Har spurt om dette for lenge siden, men fikk ingen svar da. Håper noen kan hjelpe meg nå.

Får bare "Minne fullt" når jeg prøver å gå på forskjellige sider på internett. Dette er en Nokia 6288 som jeg kjøpte igår. Hadde Nokia 6280 med samme feil før, men etter 3 reparasjoner og fortsatt samme feilen fikk jeg hevet kjøpet. Er det en innstilling eller noe? Er rart at dette skal skje 4 forskjellige ganger (etter hver reparasjon) på 2 forskjellige mobiltelefoner.

Har ingenting med minnet å gjøre da det er 4,3 MB ledig internminne og 875 MB ledig på minnekortet.

Orker ikke inn på enda en reparasjon for så å få tilbake telefonen med samme feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet ligger ikke i lagringskapasiteten til telefonen, men RAMen. Om internettsiden er for stor, og ikke får plass i hurtigminnet (RAM) vil du få denne meldingen. Grunnen til at det fungerer med Opera Mini er at siden du skal se på går via Operas egne servere og krympes til det minimale før den sendes til mobiletelefonen... Så i bunn og grunn er det egentlig hardwaremessige årsaker til "problemet" :)

Lenke til kommentar

Er vel slik de andre her sier. Anbefaler absolutt Opera mini forresten:) Gå inn i wapleseren på telefonen å last opera ned fra mini.opera.com

Jeg fikk forresten dette problemet med en samsung d500 en gang. funket fint til jeg leverte den på service å fikk ny software. Virker som de fjernet noe av minnet på den der. Så sider som hadde funket för var nå for store.. (og sidene var like store som för, testa feks på min egen hjemmeside)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...