DE1 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Heisann! Jeg lager film nå og regner med å selge i underkant av 100 DVD'er. Hvilke firmaer kan trykke høykvalitetscover og/eller sette plastikk over coverene? Det er ikke et must, men hadde vært morsomt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Trykkeri? Og plastcover får du kjøpt tomme. Vet dessverre ikke om noen gode steder for øyeblikket. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Ikke plastcover. Men plastikk som er rundt cover på vanlige kjøpefilmer. Er vel muligens litt dyrt. Og mens jeg først er i gang, hvor kan jeg kjøpe billige egenlagde plakater? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Og mens jeg først er i gang, hvor kan jeg kjøpe billige egenlagde plakater? 7806884[/snapback] Det der er jeg litt på jakt etter også. Noen som kan trykke opp plakater med motiv jeg har laget selv. Snakker da plakater i størrelse rundt 70x100 cm. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Fotoforretninger bruker å ta slike bestillinger. Det er i allefall en 2-3 (som jeg vet av) steder hvor man kan gjøre det her i Trondheim. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Fotoforretninger bruker å ta slike bestillinger. Det er i allefall en 2-3 (som jeg vet av) steder hvor man kan gjøre det her i Trondheim. 7808105[/snapback] Med noen internettside..? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Beklager, kan nok ikke hjelpe deg på det området. Men, jeg anbefaler deg å ta kontakt med nærmeste fotobutikk, evt sjekke deres nettsider (jeg har ikke oversikten over butikkene dere har der nede i Mjøsregionen). Andre som tar slike oppdrag er reklamebyrå (nok en gang; jeg har ikke oversikten over reklamebyråene der nede). Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Hm.. Oki. Takk, du har vært til stor hjelp! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Sporte litt av her men trenger en butikk/fabrikk som forsegler DVD-cover med plastikk. Noen som veit noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå