Gå til innhold

Du er innom Elkjøp, hva stjeler du med deg?

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må ha blitt en 52" LCD-tv under gardinene.

Fremgangs måte jeg maler meg mørk i fjeset og har surrer meg inn i kjøkken gardinene til mor. vagger inn på Elkjøpis å løfter tv`n inn i laste stroppene som jeg har hengende rundt nakken og vagger ut igjen.

Såklart fikk jeg låne litt maybelin og lignende av ei venninne så folk ikke kjente meg igjen om jeg sku bli ferska

Endret av MaSo
Lenke til kommentar

Tapen fra Overvåkningskameraene, samt en 32" LCD TV, Jo og en Wii og en PS2 og en XboX360, med Forza motorsports. Og et ratt til denne.

Du kan jo gå flere turer, blir grådigere å grådigere. Wow gamecard til alle wownerda jeg kjenner.

Ny laptop til skolearbeid. Printer til å ha på rommet.

Hoho, mye fint serru!

Lenke til kommentar
Tapen fra Overvåkningskameraene, samt en 32" LCD TV, Jo og en Wii og en PS2 og en XboX360, med Forza motorsports. Og et ratt til denne.

Du kan jo gå flere turer, blir grådigere å grådigere. Wow gamecard til alle wownerda jeg kjenner.

Ny laptop til skolearbeid. Printer til å ha på rommet.

Hoho, mye fint serru!

7844439[/snapback]

Du kan kun gå èn tur, les førstepost :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
De største høytalerene jeg finner. og kanskje en kompimaskin.

7806843[/snapback]

Lille trevakt greier neppe og bære med seg noe særlig større en et 5.1 sett fra Creative

:!:

Jeg ville tatt en 42" LCD, fylt opp lommene med Ipoder og Telefoner, samt hatt med meg en laptop eller to.

Etter dette vill jeg stjålet hentelapper\kvitteringer fra bak disken, så jeg høstet av andre kunders varer i lang tid fremover.

Lenke til kommentar

Funnet meg et av de store fine kjøleskapene med hjul, også fylt det med bærbare og annen dyr elektronikk, som digital speireflesk kamera, mp3 spillere og mobil telefoner. til slutt hektet en 42" lcd tv på hver side før jeg rulla alt ut døra og hjem.

Kunne trengt noe mer å kjølt ned cola'en min i, for mye vanlig mat i den andre kjøleskapet. Dyre er de også, de fanzy kjøleskapene med isbiter osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Hadde tatt med meg den pene dama bak kassen. Det eneste som er brukbart i den jævlige slum-butikken :p

.eller.... Kunne jo tatt med meg Nintendo Wii når jeg først holder på da :p

Lenke til kommentar

loooll!! n0ooObs som bare tar me sei så lite tinG!! :!:

hade bare tat allt i butiken i en kjemmpestor lasstebil! så hadde jei solgt dette til alle i heleverden og blit milionner!! :D :D :D så vis du skule sjøpe tv, kunne du sjøpe kun av mei :devil: så vile jei vissket ut EL-delen i ellkjøp og skrevet "dusst" sån at de ble dusstkjøp :thumbup:

Endret av Guff
Lenke til kommentar
Funnet meg et av de store fine kjøleskapene med hjul, også fylt det med bærbare og annen dyr elektronikk, som digital speireflesk kamera, mp3 spillere og mobil telefoner. til slutt hektet en 42" lcd tv på hver side før jeg rulla alt ut døra og hjem.

Kunne trengt noe mer å kjølt ned cola'en min i, for mye vanlig mat i den andre kjøleskapet. Dyre er de også, de fanzy kjøleskapene med isbiter osv.

7845607[/snapback]

Den godtar jeg :) Smart egentlig :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...