Thewiz Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg hadde tatt med meg nøkkelen til inngangen og kommet tilbake med Lastebil. Sånn Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Jeg hadde tatt med meg en 4GB ipod nano og en nokia N73 music edition. Mindre sjangs å bli ferska på vei hjem når det jeg har med får plass i lommene Edit: Om jeg stjeler en nice laptop OG ei laptopveske blir det vel ikke så suspekt det heller... Endret 29. januar 2007 av Linn Christin Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg hadde ikke tatt noen ting, jeg er opphøyd over materielle ting. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Må ha blitt en 52" LCD-tv under gardinene. Fremgangs måte jeg maler meg mørk i fjeset og har surrer meg inn i kjøkken gardinene til mor. vagger inn på Elkjøpis å løfter tv`n inn i laste stroppene som jeg har hengende rundt nakken og vagger ut igjen. Såklart fikk jeg låne litt maybelin og lignende av ei venninne så folk ikke kjente meg igjen om jeg sku bli ferska Endret 29. januar 2007 av MaSo Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Kassaapparatet! EDiT: Hadde selvsagt leita etter safen på bakrommet Endret 30. januar 2007 av Flexo Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 venter til iPhone kommer til Norge, så tar jeg den. Kunne alltids tatt med meg en Nintendo Wii også, går fint det. Lenke til kommentar
Sondreby Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 jeg ville tatt med meg den største LCD skjermen jeg fant Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg ville også tatt med meg alle versjoene av Vista di har Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Tapen fra Overvåkningskameraene, samt en 32" LCD TV, Jo og en Wii og en PS2 og en XboX360, med Forza motorsports. Og et ratt til denne. Du kan jo gå flere turer, blir grådigere å grådigere. Wow gamecard til alle wownerda jeg kjenner. Ny laptop til skolearbeid. Printer til å ha på rommet. Hoho, mye fint serru! Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Tapen fra Overvåkningskameraene, samt en 32" LCD TV, Jo og en Wii og en PS2 og en XboX360, med Forza motorsports. Og et ratt til denne. Du kan jo gå flere turer, blir grådigere å grådigere. Wow gamecard til alle wownerda jeg kjenner. Ny laptop til skolearbeid. Printer til å ha på rommet. Hoho, mye fint serru! 7844439[/snapback] Du kan kun gå èn tur, les førstepost Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 I dag var jeg på en elkjøp butikk hvor Gears of war lå oppå konsollen(lett å ta), desverre har jeg allerede det spillet.. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hadde gått bakom kassa, å laga meg selv et sånn digitaltgavekort på 100 000 ,- EDIT; glemte å nevne at siden jeg er usynelig, så vil jo ikke det bli et problem å gå bakom kassa. Endret 1. februar 2007 av Stig Jøran Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 De største høytalerene jeg finner. og kanskje en kompimaskin. 7806843[/snapback] Lille trevakt greier neppe og bære med seg noe særlig større en et 5.1 sett fra Creative :!: Jeg ville tatt en 42" LCD, fylt opp lommene med Ipoder og Telefoner, samt hatt med meg en laptop eller to. Etter dette vill jeg stjålet hentelapper\kvitteringer fra bak disken, så jeg høstet av andre kunders varer i lang tid fremover. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Røsket med meg laptops, mobiler og ipods og skjermer om mulig Edit: Foresten så hadde jeg tatt meg en pissepause på alle stasjonære pcene' som står der Endret 1. februar 2007 av luni Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Funnet meg et av de store fine kjøleskapene med hjul, også fylt det med bærbare og annen dyr elektronikk, som digital speireflesk kamera, mp3 spillere og mobil telefoner. til slutt hektet en 42" lcd tv på hver side før jeg rulla alt ut døra og hjem. Kunne trengt noe mer å kjølt ned cola'en min i, for mye vanlig mat i den andre kjøleskapet. Dyre er de også, de fanzy kjøleskapene med isbiter osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 speireflesk 7845607[/snapback] Faen, de kameraene er sikkert "fete" :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Hadde tatt med meg den pene dama bak kassen. Det eneste som er brukbart i den jævlige slum-butikken .eller.... Kunne jo tatt med meg Nintendo Wii når jeg først holder på da Lenke til kommentar
nerval Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Tatt med meg kaffekoppen til sjefen.. Sucks to be him on monday Lenke til kommentar
Guff Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) loooll!! n0ooObs som bare tar me sei så lite tinG!! :!: hade bare tat allt i butiken i en kjemmpestor lasstebil! så hadde jei solgt dette til alle i heleverden og blit milionner!! :D så vis du skule sjøpe tv, kunne du sjøpe kun av mei så vile jei vissket ut EL-delen i ellkjøp og skrevet "dusst" sån at de ble dusstkjøp Endret 1. februar 2007 av Guff Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Funnet meg et av de store fine kjøleskapene med hjul, også fylt det med bærbare og annen dyr elektronikk, som digital speireflesk kamera, mp3 spillere og mobil telefoner. til slutt hektet en 42" lcd tv på hver side før jeg rulla alt ut døra og hjem. Kunne trengt noe mer å kjølt ned cola'en min i, for mye vanlig mat i den andre kjøleskapet. Dyre er de også, de fanzy kjøleskapene med isbiter osv. 7845607[/snapback] Den godtar jeg Smart egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg