Gå til innhold

Du er innom Elkjøp, hva stjeler du med deg?

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde tatt en Samsung 40" LCD (LE40F71B?). Ville blitt tungt, men jeg skulle klart det. Og ned i eska til denne ville jeg stapper så mange iPod nano og 80gb som mulig. De er flate, får sikkert plass til mange i lommene også. Jeg ville holdt tv-esken flatt mellom meg (etter beste evne) og lagt noen laptoper oppå. Dette ville jeg gjemt på en lur plass i parkeringsgarasjen under senteret og hentet med bil neste dag :) Jeg hadde selvfølgelig tømt kassene også. I tillegg til å fylle lommene med smågreier som mp3-spillere og minnepinner og blekkpatroner. Det ville blitt en fruktbar natt!

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
ja sæf :p kjøleskap ftw :p

7806898[/snapback]

Der sa du noe! Jeg tror noen av de store hvitevarene kanskje har hjul, så jeg ville tatt et stort kjøleskap på hjul, og fylt opp med laptoper, ipoder, en litt stor lcd-tv og en wii. Hadde i tillegg tatt ut en haug med gyldige gavekort og putta i lomma hvis det skulle gått an.

Lenke til kommentar
Hadde gått inn på lageret og tatt trucken. Lasta opp alt som går på en stor euorpall, dvs 5-6 40" lcd tv`er, en komfyr og et kjøleskap. 1. av de største høyttalerene og en amp. 4-5 laptoper og 4-5 stasjonære, samt lcd skjermer:P

7810826[/snapback]

Haha...man får ikke så mye på en Europall :D

Man får tre (fire hvis man er superduperheldig) 40" på en Europall.

Lenke til kommentar

Hvis jeg rett over helgen leser om innbrudd i en Elkjøp butikk nå, så ville jeg nok sperra opp øynene ja :D

Jeg tror jeg ville nøyd meg med den råeste laptop'en jeg, da jeg har vurdert en bærbar en stund nå. Gidder ikke å ta mange, og selge resten. Men så hadde jeg nok aldri brutt meg inn noe som helst sted heller da, så jeg får heller bruke mine oppsparte penger til sånne ting :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...