NightKeeper Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hadde stått mellom den beste gamerpcn de hadde der, xbox 360 pro versjon, eller den største tvn målt i tommer. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Ville tatt med denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T8AAAEOEOI03xiL Ser ut som noen allerede har vært der og stjålet kundeservicen Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Kan jeg bytte elkjøp med expert? Isåfall, en samsung 40" Full HD-tv til 26k. Og en PS3 i den andre arma. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) wii+spill og et par bærbare/slepbare mp3spiller og kamera da Endret 27. januar 2007 av AndyF Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Litt på kanten tungt, men tror jeg hadde slepet med meg en Pioneer 43" plasma. 50" ville blitt way for tungt. Endret 27. januar 2007 av Andreasfe Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg hadde tatt en Samsung 40" LCD (LE40F71B?). Ville blitt tungt, men jeg skulle klart det. Og ned i eska til denne ville jeg stapper så mange iPod nano og 80gb som mulig. De er flate, får sikkert plass til mange i lommene også. Jeg ville holdt tv-esken flatt mellom meg (etter beste evne) og lagt noen laptoper oppå. Dette ville jeg gjemt på en lur plass i parkeringsgarasjen under senteret og hentet med bil neste dag Jeg hadde selvfølgelig tømt kassene også. I tillegg til å fylle lommene med smågreier som mp3-spillere og minnepinner og blekkpatroner. Det ville blitt en fruktbar natt! Endret 27. januar 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 ja sæf kjøleskap ftw 7806898[/snapback] Der sa du noe! Jeg tror noen av de store hvitevarene kanskje har hjul, så jeg ville tatt et stort kjøleskap på hjul, og fylt opp med laptoper, ipoder, en litt stor lcd-tv og en wii. Hadde i tillegg tatt ut en haug med gyldige gavekort og putta i lomma hvis det skulle gått an. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg trenger en ny telefon. Aner ikke hvilken modell, men nå kunne jeg i det minste gått etter design/funksjoner og ikke kun etter pris. Kanskje jeg hadde fått med meg et stereoanlegg også. Det hadde jeg sikkert. Stable litt, så.. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Venter til iPhone kommer ut, tar med 2 - 3 av den, en deilig laptop og kassaapparatet. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Mange amerikanske kjøleskap har hjul. Legge tv'en oppå og fylle hele kjøleskapet med deilige HD-kamera, mp3-spillere, mobiltelefoner og annet digg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Som flere andre ville ha gjort, hadde jeg tatt et svært amerikansk kjøleskap, stappa oppi bærbare PC-er, speilreflekser, iPoder, minnekort, et par svære og dyre TV-er og litt småtterier. Hadde stappa lommene fulle av mobiltelefoner. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 tatt me meg fatter`n og noka kompisær me store bilær og tatt alt av LCD skjermer og TV, mobiler, PC og gadgets Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hadde ikke rørt en vare, men kun stjelt pc`n til butikksjefen, solgt den for høystbydende Elprice, Expert el lign Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hadde gått inn på lageret og tatt trucken. Lasta opp alt som går på en stor euorpall, dvs 5-6 40" lcd tv`er, en komfyr og et kjøleskap. 1. av de største høyttalerene og en amp. 4-5 laptoper og 4-5 stasjonære, samt lcd skjermer:P Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hadde gått inn på lageret og tatt trucken. Lasta opp alt som går på en stor euorpall, dvs 5-6 40" lcd tv`er, en komfyr og et kjøleskap. 1. av de største høyttalerene og en amp. 4-5 laptoper og 4-5 stasjonære, samt lcd skjermer:P 7810826[/snapback] Haha...man får ikke så mye på en Europall Man får tre (fire hvis man er superduperheldig) 40" på en Europall. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Her stables det i høyde gutten min, tyngste neders :!: Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Jobber i en elektroforretning (ikke Elkjøp ) og hadde lagerfyren der sett at jeg laster flotte dyre faltskjermer i høyden hadde han delt meg i småbiter med motorsag Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hhehe, jobba på rema og kjørte varer med truck der. Krasja i lys armaturet i taket jeg....og det er ikke lite høyt :!: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hvis jeg rett over helgen leser om innbrudd i en Elkjøp butikk nå, så ville jeg nok sperra opp øynene ja Jeg tror jeg ville nøyd meg med den råeste laptop'en jeg, da jeg har vurdert en bærbar en stund nå. Gidder ikke å ta mange, og selge resten. Men så hadde jeg nok aldri brutt meg inn noe som helst sted heller da, så jeg får heller bruke mine oppsparte penger til sånne ting Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Skulle gått ut derfra med masse minnekort til PC og PS2 derfra jeg. Mulig at jeg tar kassa-aparatet også da XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg