Gå til innhold

Du er innom Elkjøp, hva stjeler du med deg?

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg hadde satt kassene/safen som førsteprioritet, og deretter gått for en laptop, fyllt opp lommene med mp3-spillere og Sett om jeg klarte å bære med meg en fin tv i tillegg. Mulgens sett om det var noen Bluray/HD-DVD spillere/brennere der også.

Endret av Wazu
Lenke til kommentar
Reservenøkkelen som ligger på bakrommet.

7807414[/snapback]

Offtopic: På VG om 4 dager : 2 ukjente personer ranet elkjøp natt til Tirsdag. De tok med seg en tralle til å legge tingene oppi. De tok også med Mediacenter, Ipoder og mobiltelefoner :D

EDIT: De tok også med seg LCD-tv,laptop og endel rekke konsoller. Dette fant vi ut etter videre etterforskning

Endret av espeNaldoZ
Lenke til kommentar

Helt genial tråd:P..

Først og fremst hadde jeg tatt med meg en jakke med utholdelig mange (svære) lommer, så jeg kunne fått plass til litt av kvarte:P.. Men jeg hadde nok tatt med meg noen RAM brikker(2GB) og noen LCD gaming skjermer, den hissigste gamer pc'en de hadde og tatt den under handa :thumbup::p..

Vel det er lov å drømme :love:;)

Mvh punq

Endret av punq
Lenke til kommentar

Oh, dette har jeg drømt om lenge!!

Først ville jeg ha gått gjennom butikken grundig, før jeg har begynt med høstingen.

Ville rappet med meg alle HL2-kopiene, noen fete spill, noen fete datadeler hvis de har, et fett headset, -masse- minnebrikker til mobil/PSP, MASSE STASH TIL PSP, og kanskje en film eller to :)

Sikkert tatt noe annet fett hvis det hadde vært noe.

Det hadde jeg fått plass til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...