Gå til innhold

Du er innom Elkjøp, hva stjeler du med deg?

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Hadde vel forsøkt å finne nøkkelen til safen og tatt med meg så mye penger som mulig. Hvis ikke hadde jeg vel tatt den største og råeste 1080p-skjermen jeg kunne finne, håpet at det fantes et tv-bord med hjul i lokalet og fylt hyllen under med så mange i-poder og laptoper som mulig. Kanskje jeg til å med kunne fått plass til en mediacenter-pc under der. Så hadde jeg trilt av gårde inn i solnedgangen (eller evt soloppgangen, hehe.) :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nightwolf, lykke til med døde piksler, og det å bære jævlene. Har dere noen gang løftet et TV på den størrelsen? Det er faen meg det minst uhåndterlige dritet noensinne omtrent.

7807074[/snapback]

Tjaa :p Det er da lettere enn en CRT skjerm, det må jeg si. Døde pixler kan jeg bruke garantien på, velger bare en samsung skjerm :!:

Lenke til kommentar
Tjaa :p Det er da lettere enn en CRT skjerm, det må jeg si. Døde pixler kan jeg bruke garantien på, velger bare en samsung skjerm  :!:

7807085[/snapback]

Klart det er lettere, men det er fortsatt ikke lett.

Du hadde nok klart å kommet deg ut av butikken med TVet, men med tanke på at du skulle gått en stund måtte du nok funnet på noe lurt, spesielt om du skulle hatt med deg laptopene i tillegg. :p

Jeg hadde stjålet en jekketralle og en pall fra lageret i så fall.

Lenke til kommentar
pass på fingeravtrykk også da. :)

7807077[/snapback]

Seff.

Bleh!

Når bærbare pc'er leveres til eks elkjøp kommer de i krymp. 1 krymp betyr at det er 12 bærbare pc'er på en pall. Også er de surra rundt med plastik folie rundt.

For meg som har truck lappen er det 0 problemo å ta ibruk et sånt verktøy :D

7807080[/snapback]

Hvor skal vi møtes? :ph34r:

Lenke til kommentar
De største høytalerene jeg finner. og kanskje en kompimaskin.

7806843[/snapback]

i henda?

7806871[/snapback]

Det går hvis man er veldig veldig sterk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...