Gå til innhold

Du er innom Elkjøp, hva stjeler du med deg?

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker som om ikke alle her velger det dyreste og det beste som er å få tak i. Noen er mindre grådige og velger det de faktisk kanskje trenger, bra å se :p

7806940[/snapback]

I dette tilfellet.

Barbermaskin, masagestol + en fryser :)

(Har fått jobb på HoI. :) Så blir en del is ja :D

edit:

jeg hadde tatt en sånn truck man har på lageret og stabla taket og gaffelen FULLT med de dyreste laptopnnene og masse ipodder.

7806955[/snapback]

Kansje du burde bruke 1 palle på gaffelene så får du med deg enda mere :)

Hvorfor vere inne i sjappa når man kan robbe lageret? ferdigpakka å alt :D

Endret av Shahab
Lenke til kommentar

Hadde hvertfall først og fremst stappa lommene fulle av alskens småting, minnekort, mobiltelefoner, mp3-spillere etc.etc. For deretter å raske med meg et par store ting å bære i hendene, en bærbar PC og en nintendo wii kanskje. Evt. ventet til PS3 kommer i salg og fått med meg den. :D

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Ja, da blir det enklere å selge..

7807001[/snapback]

Men har du sett hvor stor plass en lappis tar når den er ferdigpakka i forhold til en som ikke er pakka? Man kan lett få med seg 8-10 laptopper stabla oppå hverandre og ladere i lomma om de ikke er pakka ned... Hvor mange esker med laptopper i får man med seg? tre-fire kanskje?

Lenke til kommentar
Men har du sett hvor stor plass en lappis tar når den er ferdigpakka i forhold til en som ikke er pakka? Man kan lett få med seg 8-10 laptopper stabla oppå hverandre og ladere i lomma om de ikke er pakka ned... Hvor mange esker med laptopper i får man med seg? tre-fire kanskje?

7807024[/snapback]

Joa, du har et poeng.Kanskje pakke hele driten med laptopper. HAHAHA. Juleaften i en elkjøp butikk.

Tenkte ikke så langt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...