Gå til innhold

Du er innom Elkjøp, hva stjeler du med deg?


NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville tatt med meg hu søte brunetta som jobber der fredag og lørdag. HAWT DAMN

7816931[/snapback]

På kveldstid når det er stengt :nei:

7817410[/snapback]

 

Er da lov å håpe på at denne søte brunetta jobber litt overtid på lageret eller hva de nå kaller det, for å telle penger/varer..... :D

 

Ville tatt med meg det meste av laptoper, iPoder, noen Xbox360'er i tilfelle den jeg har dør pga de tre røde ringene....

 

Og en dugelig TV!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Dere ville ha sett meg med verdens beste jakke for å ta med meg stuff i eller gjelder det fremdeles at vi kan bare bruke hendene?

 

Kan jo like gjerne bruke de lommene man har ;)

Lenke til kommentar
Jeg hadde tatt med meg nøkkelen til inngangen og kommet tilbake med bil.

7818175[/snapback]

Er det så nødvendig når du allerede har brytt deg inn?

7818180[/snapback]

 

Ja, man hadde jo bare en sjanse. Med nøkkelen kunne jeg jo bare ha kommet tilbake når alle har glemt dette topicet. :)

Endret av DennisV
Lenke til kommentar
Er da lov å håpe på at denne søte brunetta jobber litt overtid på lageret eller hva de nå kaller det, for å telle penger/varer.....  :D

7817956[/snapback]

Da hadde hun jo varsla polti da. Man kan jo alltids slo henne i huet og knabbe de eventuelle pengene som hun teller.

7818240[/snapback]

 

HAHA nå lo jeg høyt. Du forsto den åpenbart ikke.

Lenke til kommentar
Er da lov å håpe på at denne søte brunetta jobber litt overtid på lageret eller hva de nå kaller det, for å telle penger/varer.....  :D

7817956[/snapback]

Da hadde hun jo varsla polti da. Man kan jo alltids slo henne i huet og knabbe de eventuelle pengene som hun teller.

7818240[/snapback]

 

HAHA nå lo jeg høyt. Du forsto den åpenbart ikke.

7818256[/snapback]

 

Eventuelt: Slå henne i hodet, ta pengene og de tingene du vil ha, og dra henne etter håret hjem, akkurat som de gamle huleboerne gjorde! :D Det skulle vært sånn i dag, istedet for frieri og alt det!

 

(ja, jeg leser Pondus :tease: )

Endret av PhoboS87
Lenke til kommentar

-7-8 iPod 8GB Mini'er i lommene

-Noen dyre mobiler i "knelommene" (lommer på knærne på buksa)

-Knytt sammen armene og hetta på genseren slik at man får en slags sekk og puttet en Wii oppi, masse spill og alt mulig småtteri jeg har plass til oppi en ganske stor genser. Hengt gensern på ryggen med genser-armene som "stropper" over skuldrene.

-Finni meg en Full-HD Samsung Lcd Tv på 37" eller 42", fordi mor ville ikke sett forskjell på en ny og den jeg har nå ;)

-På vei ut hadde jeg tuppa til Cola automaten og fått med meg noe drikke som kommer til og trenges på veien hjem!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...