dTd Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei! jeg lurer på å skaffe meg en ny mobil, og har kommet frem til at jeg skal ha en Samsung X830 om jeg skal ha noe, og siden jeg har Tele2 Mobil 45 så er det like greit å fortsette med det. Men jeg finner ingen steder hvor de selger det, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Så vidt jeg er bekjent med så er det ingen kjeder eller butikker som selger denne med dette abonementet da det ikke gir noen provisjon. Eneste butikk jeg kan tenke meg at de har den er på tele2.no. Er den ikke der må du nok bite i det sure eplet og kjøpe den uten subsidier og til full pris. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 noen som har en idè om når den kan komme på salg hos tele2 da? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 De tilbyr ikke telefonen pr dags dato men anbefaler at du ringer salgstelefonen og spør om de ikke er villig til å subsidiere telefonen om du lar deg låse til tele2 i 12mnd. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Du kan jo kjøpe den uten abonnement og tegne Tele2 Champion for eksempel. Det er jo mye rimeligere å bruke enn Mobil 45, men såklart da må du betale 2.499 kr. for mobilen. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 takk for tipsene, trur jeg ringer inn til de har vært treig i å svare fordi jeg har vært syk :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå