Gå til innhold

Ser etter en bærbar pc noen som har forslag?

Anbefalte innlegg

Hei jeg har vært på utkikk etter en bærbar pc en stund og klarer ikke å finne en pc som passer til meg, jeg har sett på pcer på rundt 15k-25k+/-, jeg ønsker en pc jeg kan bruke til spill, filmer, filbehandling osv, har sett på b.a noen pcer som kommer fra et firma som heter Ailienware, jeg har ikke særlig erfaring med bærbare pcer siden jeg aldri har eid en, jeg har derimot en del venner som har bærbare pcer og ser fordelen med det.

Er det noen her som har noen anbefalinger på noen bærbare pcer som er bra? Merke/pris, linker til bærbare pcer dere har hatt bra erfaring med, eller har hørt om er bra? For det meste skal jeg bruke den til spill og filbehandling ved jobbsammenheng, så en rask, med et bra skjermkort og hdd er vel det jeg er på utkikk etter, design hadde vært en bonus også ettersom jeg har sett på ailienware sine pcer som jeg igrunn liker pga bra ytelse og stilig design.

Takk for all hjep jeg kan få!

Mvh

Andrè.

Endret av AndreMedNeon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du vil si at dell sin XPS 1710 er en av de bedre eller beste bærbare pcene som er solgt i norge? Ser på dell.no og det er den beste dem selger, vil gjerne sammenligne med andre merker av samme klassen er det noen merker du vet om som jeg kan sammenligne med?

Takk

Mvn

Andrè

Lenke til kommentar

XPS maskinene er vel de kraftigste du får kjøpt på normal måte i norge!

Evt så kan du se på inspiron 9400! Da kan du få mye pc for litt billigere peng! Kan bare si d som så: den er knask på spill den også!

Vesentlig kraftigere skjermkort på XPS er vel egentlig eneste forskjell på disse to!

Lenke til kommentar

en del personer har fått go'pris ved å ringe inn bestillinga og gå på selgeren med rett taktikk (rett taktikk vil ikke si å spørre rett ut "hvor mye rabatt kan jeg få"), ellers har en del høyskoler/universitet avtale med dell og om du går på en slik høyskole/universitet eller kjenner noen som gjør det kan du sikkert få ett ok tilbud den veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...