:utakt Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Man tager et stk. amatørfotograf, et stk. billigkamera, et stk. mjøsby og tyve stk. minusgrader. Rist, bland og voilá.. Jeg var ute og lusket i Lillehammer sentrum her for noen dager siden. Jeg har ikke stativ, og det var svinkaldt, så det ble vrient å holde kameraet stille lenge nok. Men, uansett.. Noe å samle på? Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Bilde nr. 1 synes jeg blir alt for rotet og jeg klarer ikke helt å finne et sted hvor jeg kan sette øynene. Prøv å gjøre motivet enklere en annen gang. Bilde nr.2 tror jeg kunne blitt bra om det hadde vært skarpere, men siden du ikke har stativ, synes jeg du har klart deg bra til at det er tatt håndholdt. Noe lengre lukkertid ville kanskje gitt en finere effekt på bilene, men da ville det blitt enda mer uskarpt. Det har fin bevegelse og grei dybde. Stå på! Lenke til kommentar
jammi Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Min mening: kast nummer 2, behold nummer 1! Det var flott synes jeg Lenke til kommentar
licnep Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Bilde 1 var litt bra. Synd med det mørke treet, eller hva det når er, som dekker 80% av den røde gamle bygningen. Likte fargene i bildet nr 2 . Endret 27. januar 2007 av licnep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå