Mr.Anki Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei. Bruker og få krampe bak leggen og under foten når jeg svømmer, hvorda kan jeg unngå dette? mvh Anki Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Rimelig sikker på at du kan unngå det ved å rett og slett svømme mer. Gikk selv aktivt langrenn og var i ganske god form, men når jeg skulle svømme oppfattet jeg det som fryktlig slitsomt, og det tok ikke mange 100 meterne før jeg fikk kramper i bena. Er nok noe med det å bruke muskler man ikke er vant til å bruke, og i tillegg strekke sener på uvante måter. Endret 26. januar 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Er nok det har jeg funnet ut. Da er det bare og svømme mer da Lenke til kommentar
tinkebella Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 Er det ikke farlig å få krampe i leggen under svømme trening? Ble så bekymret over risikoen for å få det,da jeg har begynt å få krampe i det ene benet. Unnskyld for å vekke en gammel tråd, men håper på svar.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå