L4r5 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg har et spørsmål..Hadde gjømt bort rullingsen min en stund nå og tenkte å ta den frem igjen, nå er den sikkert kjempe tørr... finnes det noe måte å gjøre den litt fuktig igjen? Finn en stor tupperware-boks. legg en liten skål oppi Fyll vann i skåla og legg tobakken åpnet ved siden av skåla og legg på lokket. La det stå i litt over romtemperatur noen timer. Eller du kan legge en bit rå potet oppi pakka noen timer, men enkelte hevder dette setter smak 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Potet skal visst hjelpe mot tørr tobakk (del en potet i biter) Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 stranda, sol, musikk, marlboro, drikke Lenke til kommentar
Gjest medlem-128014 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) ........................... Endret 24. februar 2013 av medlem-128014 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Røyk, ja. Røyker både vanlige sigaretter, sigar, pipe, vannpipe og cigarillos. Pappa sier jeg må slutte å røyke pipe for det er for masklulint, og at pipen min ser ut som noe som er tatt fra en engelsk aristokrat med monokkel, lommeur og flosshatt. Så kjøpte jeg meg lommeur og flosshatt. Nå holder pappa kjeft. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Skulle gjerne røyket, men lukter litt for masse til å sluppe å bli tatt av foreldrene mine Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Skulle gjerne røyket, men lukter litt for masse til å sluppe å bli tatt av foreldrene mine Da får du vente til du blir gammel nok til å slippe å holde sånt hemmelig for folka dine, da Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan jo hende man ikke vil at foreldrene skal vite det selv om de er over atten, du bestemmer jo selv uansett. De blir nok lite skuffet samme om du er 17 eller 18. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, men jeg har merket at å skuffe foreldrene sine betyr vesentlig mindre for en syttenåring enn en fjortenåring. Jeg tror nok mine foreldre ble skuffet da de fant ut at jeg røykte, men de godtok det, og det var viktigst for meg. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Prøvde den nye Prince First Cut, etter en komisk episode på bensinstasjonen hvor fyren bak kassa først ikke hørte etter, og ga meg blodprince, så ga'n meg Menthol og så First Cut, og så ble'n nokså sur i tillegg. Den smakte ikke så verst, uparfymert eller noe og jeg switcher på den og Teddy. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Kistespikern, kreftpinnen, sigabøyen...Kjært barn har mange navn. Mathias Sky kaller det "ondskapens patte". Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ja, men jeg har merket at å skuffe foreldrene sine betyr vesentlig mindre for en syttenåring enn en fjortenåring. Jeg tror nok mine foreldre ble skuffet da de fant ut at jeg røykte, men de godtok det, og det var viktigst for meg. Jeg er også 17 og de godtar det ikke akkurat, hvis jeg absolutt ville røyke så hadde de sikkert godtatt det, men de prøver å få meg til å holde unna. Sier at de håper jeg slutter med røykinga og de kjøper snus til meg og sånn istedet. Så jeg bare festrøyker og smugrøyker av og til. Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Jeg kjenner mange som røyker, og jeg synes faktisk det lukter ganske godt ofte. Jeg har ingenting imot røyk, men jeg har ikke tenkt til å begynne med det likevel. Jeg vet at jeg ville angret på det om noen år. Endret 29. mars 2008 av napaIm Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hvordan er sigarer (eller cigarellos(?)) i forhold til vanlig sigaretter? (Jeg røyker ikke) Synes ihvertfall sigarer lukter mye bedre... Endret 31. mars 2008 av TheOats Lenke til kommentar
neadii Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg har så og si aldri røyka, men de gangene jeg har tatt ett par drag av venner så har jeg merka at jeg liker Camel best. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hvordan er sigarer (eller cigarellos(?)) i forhold til vanlig sigaretter? (Jeg røyker ikke) Synes ihvertfall sigarer lukter mye bedre... Er ikkje nokon erfaren sigar-røykar, men eg vil påstå at sigarar er litt meir for smaken (i munnen) sin del. Smaker ekstra godt, men ikkje fullt så godt om du trekker for mykje av det ned i lungene. Passer liksom bedre til spesielle anledninger. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Er en veldig aktiv fotballspiller, men har vel egenylig begynt å røyke en god del etter russetiden og to uker i Kos. Favorittmerket er selvfølgelig Marlboro vanlig, Red. Etter en fotballkamp/trening er jeg sliten, kommer meg hjem og tar meg en dusj. Etter det spiser jeg ofte toast eller noe lignende til jeg blir god og mett. ETTER det, sitter jeg på pcen litt. Spiller cs/prater med folk/sjekker facebook. SÅ, når jeg er helt utslitt etter å ha gjort alt det over, er det deilig å åpne døra på rommet - sette seg ned og ta en røyk i frisk,kald luft. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det er også godt med en røyk etter en tyngre middag... Lenke til kommentar
tobakksblad Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) er forbvanna usikker på hva jeg skal velge av rullings fortiden.. .. vil ha noe sterkt ikke det sterkeste ,bare noe som er sterk.... er det sant at petterøe's 4 er svakere en petterøe's2 ? noen som kan andefale noe ?? Endret 22. august 2008 av tobakksblad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå