Tatt av vinen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Man får ikke nedsatt kondis av å bare røyke. Her er det flere faktorer som spiller inn. Driver du idrett, eller er du i det hele tatt aktiv?Har alltid hatt grisedårlig kondis, og røyking hjelper jo ikke akkurat til å bedre kondisen. Har drevet med styrketrening i åtte måneder nå, før det hadde jeg ikke "idrettert" på to-tre år. Har tatt pause fra styrketreninga nå da, skal begynne å jogge i stedet. Jeg er i ganske dårlig form egentlig. Røyken hjelper ikke til å bedre kondisen, men om du holder deg noenlunde i form så skal den ikke rakke særlig ned på den heller. Endret 15. november 2007 av Tatt av vinen Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Da får jeg satse på å bedre formen litt, da. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Gjennomsnittsmannen lever i noen par-og-sytti år. Hvorfor ikke ta seg en liten sigarett/sigar en gang i blandt? Disse godene er til for å nytes, hva er vitsen med å gå i graven med "utmerket" helse. Selv liker jeg whisky med sigar til, og en god Tom Waits plate. Ingen ting er bedre her på denne jord. Litt pipe og en kopp kaffe på morran, er heller ikke å forakte. Pipe er det forøvrig en annen tråd for her på forumet. Endret 15. november 2007 av Jensemann4 1 Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Etter å ha kommet hjem fra en liten spasertur, gikk det opp for meg at jeg liker best å røyke utendørs. Jeg vet ikke hvorfor, men sånn er det bare. Den smaker bedre ute enn inne imo. Lenke til kommentar
Swictor Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Idag stumpa jeg røyken i feil kopp. DET var vel trist. Jeg mått koke ny kakao. =/ Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kan noen nevne noen andre gode alternativ til meg. Jeg har tideligere røykt: Lucky Strike Marlboro Marlboro Lights Petterø'es ( også filter ) Camel Rød ( filter ) Noen som vet om noen gode utenom de jeg har ramset opp ? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som har noen tips til en sigarnybegynner? Tenker da på hvor man kan få kjøpt rimelige sigarer, hvilket merke er greit å starte med osv.. Bor i england, så hvis det fins noen bra nettbutikker hadde det vært greit! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som har noen tips til en sigarnybegynner? Tenker da på hvor man kan få kjøpt rimelige sigarer, hvilket merke er greit å starte med osv.. Bor i england, så hvis det fins noen bra nettbutikker hadde det vært greit! Tidligere i år da jeg var i England, var det jo pipe/sigar butikker over en lav sko. Må være enkelt å finne noe der. Jeg har nå sneket meg til å kjøpe en Corona Forte Mand sigar på YX'en. Ikke så veldig stor, sikkert laber kvalitet, men jeg skal ihvertfall sprette den litt før tolv i morgen kveld, på nyttårsaften. Woop, woop - jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som har noen tips til en sigarnybegynner? Tenker da på hvor man kan få kjøpt rimelige sigarer, hvilket merke er greit å starte med osv.. Bor i england, så hvis det fins noen bra nettbutikker hadde det vært greit! Mye smak & behag her (som ellers), jeg liker godt Montecristo no.4. Kanskje ikke den rimeligste, men veldig god. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Koster ikke sigarer flesk da? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det kommer an på, jeg kjøpte min til 50 kr på YX'en. x) Dog er det som alle "kvalitetsprodukter", som whisky, vin, pipetobakk etc - smaken som teller. F. eks på Tobakk Sørensen i Bergen får man sigarer til mange hundre kroner stk. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Koster ikke sigarer flesk da? Du får dem i alle prisklasser. Cubanske corona/ half corona`er får du for ca kr. 50,- og oppover i spesialforretninger Montecristo`en jeg tipset om koster ca 110-120 kr. Favorittforhandler er duty free`en Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som har noen tips til en sigarnybegynner? Tenker da på hvor man kan få kjøpt rimelige sigarer, hvilket merke er greit å starte med osv.. Bor i england, så hvis det fins noen bra nettbutikker hadde det vært greit! Mye smak & behag her (som ellers), jeg liker godt Montecristo no.4. Kanskje ikke den rimeligste, men veldig god. Lurer på om jeg går for Montecristo no.4, har fått anbefalt den mer enn en gang nå.. Men, tror kanskje jeg skal teste først, finne en lokal butikk eller noe, ikke kjøre på å bestille en 25pk til 800 kr med en gang Fant denne nettbutikken, virka ganske grei. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Problemet Saddlefall, er at du som privatperson ikke har lov til å innføre tobakk til landet. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det er da ikke verre enn at man må betale avgift dersom tollerne finner ut hva pakken inneholder. Saddlefall: Hvis du bestemmer deg for å bestille en hel eske bør du ha en humidor først. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Varer som krever spesiell tillatelse Eksempler på varer det er forbudt å innføre uten spesiell tillatelse: Tobakksvarer Alkohol Legemidler Våpen Planter Dyr Det kan nok bli kronglete å innføre tobakk. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Problemet Saddlefall, er at du som privatperson ikke har lov til å innføre tobakk til landet. Hm, vet du om england har samme opplegget? Det er da ikke verre enn at man må betale avgift dersom tollerne finner ut hva pakken inneholder.Saddlefall: Hvis du bestemmer deg for å bestille en hel eske bør du ha en humidor først. Ja, tenkte meg det. Så tror jeg starter i det små til å begynne med. Får scoute litt etter en sigarbutikk når jeg kommer tilbake til england. Takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 må si lucky er mitt fav merke.. var ikke alltid det men er nå bare fest røyker. så da har det blitt sånn.. det beste med røyk er vel når du sitter der med 3-4 andre gode venner på en sein sommerkveld. god og brisen med en røyk i hånda og slapper av... det er livet!!! foresten hva er den beste måten og få røykånde vekk:P har hatt mange diskusjoner på dette område. noen mener tannkrem gjøre det bare verre. Jeg har hørt at snus er en bra metode. noen andre gode måter og fjerne ånden på? Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kan noen nevne noen andre gode alternativ til meg. Jeg har tideligere røykt: Lucky Strike Marlboro Marlboro Lights Petterø'es ( også filter ) Camel Rød ( filter ) Noen som vet om noen gode utenom de jeg har ramset opp ? vi har veldig lik smak. Jeg kom over en røyk som var fantastisk synes da jeg. beste røyken jeg hadde røyket. men selger ikke i norge som jeg vet. Winston. viss de selger den i norge så er den verdt og sjekke ut. Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg har et spørsmål.. Hadde gjømt bort rullingsen min en stund nå og tenkte å ta den frem igjen, nå er den sikkert kjempe tørr... finnes det noe måte å gjøre den litt fuktig igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå