Gå til innhold

Røyketråden - LES REGLENE!

L4r5

Anbefalte innlegg

Man får ikke nedsatt kondis av å bare røyke. Her er det flere faktorer som spiller inn. Driver du idrett, eller er du i det hele tatt aktiv?
Har alltid hatt grisedårlig kondis, og røyking hjelper jo ikke akkurat til å bedre kondisen. Har drevet med styrketrening i åtte måneder nå, før det hadde jeg ikke "idrettert" på to-tre år. Har tatt pause fra styrketreninga nå da, skal begynne å jogge i stedet. Jeg er i ganske dårlig form egentlig.

Røyken hjelper ikke til å bedre kondisen, men om du holder deg noenlunde i form så skal den ikke rakke særlig ned på den heller.

Endret av Tatt av vinen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjennomsnittsmannen lever i noen par-og-sytti år. Hvorfor ikke ta seg en liten sigarett/sigar en gang i blandt? Disse godene er til for å nytes, hva er vitsen med å gå i graven med "utmerket" helse.

Selv liker jeg whisky med sigar til, og en god Tom Waits plate. Ingen ting er bedre her på denne jord.

Litt pipe og en kopp kaffe på morran, er heller ikke å forakte. Pipe er det forøvrig en annen tråd for her på forumet.

Endret av Jensemann4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Noen som har noen tips til en sigarnybegynner? Tenker da på hvor man kan få kjøpt rimelige sigarer, hvilket merke er greit å starte med osv.. Bor i england, så hvis det fins noen bra nettbutikker hadde det vært greit!

Tidligere i år da jeg var i England, var det jo pipe/sigar butikker over en lav sko. Må være enkelt å finne noe der. :)

Jeg har nå sneket meg til å kjøpe en Corona Forte Mand sigar på YX'en. Ikke så veldig stor, sikkert laber kvalitet, men jeg skal ihvertfall sprette den litt før tolv i morgen kveld, på nyttårsaften. Woop, woop - jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Noen som har noen tips til en sigarnybegynner? Tenker da på hvor man kan få kjøpt rimelige sigarer, hvilket merke er greit å starte med osv.. Bor i england, så hvis det fins noen bra nettbutikker hadde det vært greit!

Mye smak & behag her (som ellers), jeg liker godt Montecristo no.4. Kanskje ikke den rimeligste, men veldig god.

post-5853-1199056035_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Mye smak & behag her (som ellers), jeg liker godt Montecristo no.4. Kanskje ikke den rimeligste, men veldig god.

Lurer på om jeg går for Montecristo no.4, har fått anbefalt den mer enn en gang nå.. Men, tror kanskje jeg skal teste først, finne en lokal butikk eller noe, ikke kjøre på å bestille en 25pk til 800 kr med en gang :)

Fant denne nettbutikken, virka ganske grei.

Lenke til kommentar
Problemet Saddlefall, er at du som privatperson ikke har lov til å innføre tobakk til landet.

Hm, vet du om england har samme opplegget?

Det er da ikke verre enn at man må betale avgift dersom tollerne finner ut hva pakken inneholder.

Saddlefall: Hvis du bestemmer deg for å bestille en hel eske bør du ha en humidor først.

Ja, tenkte meg det. Så tror jeg starter i det små til å begynne med. Får scoute litt etter en sigarbutikk når jeg kommer tilbake til england.

Takk for hjelpen folkens!

Lenke til kommentar

må si lucky er mitt fav merke.. var ikke alltid det men er nå bare fest røyker. så da har det blitt sånn.. det beste med røyk er vel når du sitter der med 3-4 andre gode venner på en sein sommerkveld. god og brisen med en røyk i hånda og slapper av... det er livet!!!

foresten hva er den beste måten og få røykånde vekk:P har hatt mange diskusjoner på dette område. noen mener tannkrem gjøre det bare verre. Jeg har hørt at snus er en bra metode. noen andre gode måter og fjerne ånden på?:p

Lenke til kommentar
Kan noen nevne noen andre gode alternativ til meg.

Jeg har tideligere røykt:

Lucky Strike

Marlboro

Marlboro Lights

Petterø'es ( også filter )

Camel

Rød ( filter )

Noen som vet om noen gode utenom de jeg har ramset opp ?

vi har veldig lik smak. Jeg kom over en røyk som var fantastisk synes da jeg. beste røyken jeg hadde røyket. men selger ikke i norge som jeg vet. Winston. viss de selger den i norge så er den verdt og sjekke ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...