Laughing Madcap Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 sommer, nettopp spist grillmat, en kald dals og en rød3 Med Led Zeppelin på ørene? Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Men for faen da! Koster 80 spenn for Prince Menthol 20pk. Helvettes avgifter. På vanlig dagligvarekjede? Nei, på bensinstasjon ^^ Da må du regne betale litt mer. Er vel rundt 10kr i forskjell tipper jeg, hvis ikke mer. Mentol-røyk smaker jo bajs uansett -.- Smak og behag. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er det noen her som faktisk bruker sigarettetui eller vet hvor de selger det ? Jeg synes ikke det er noe plag å gå med 10 pak i lomma, men 20 pak tar jo litt mer plass og blir neste oppløst etter en stund. Lenke til kommentar
Swictor Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er det noen her som faktisk bruker sigarettetui eller vet hvor de selger det ? Jeg synes ikke det er noe plag å gå med 10 pak i lomma, men 20 pak tar jo litt mer plass og blir neste oppløst etter en stund. Google funker sikkert. Kompis av meg fant det i Praha:p Men det hadde vært rart om de ikke selger det her i Norge. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har kjøpt Templeton sigaretter på Lidl. Veldig billig, og absolutt brukbare sigaretter. Goldfield sigaretter fra Lidl, derimot :-( Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Cigg etter ligg e itj nå fælt. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er det noen her som faktisk bruker sigarettetui eller vet hvor de selger det ? Jeg synes ikke det er noe plag å gå med 10 pak i lomma, men 20 pak tar jo litt mer plass og blir neste oppløst etter en stund. Jeg kjøpte sigarettetui hos en gullsmed. Kosta en 200,-, og man kunne få med inngravering : ) Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Har kjøpt Templeton sigaretter på Lidl. Veldig billig, og absolutt brukbare sigaretter.Goldfield sigaretter fra Lidl, derimot :-( Hvor mye koster en 20pk Templeton? Og hvordan smaker den? Endret 14. november 2007 av Tatt av vinen Lenke til kommentar
Swictor Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Cigg etter ligg e itj nå fælt. Jeg klarer ikke å unngå å legge merke til at du skriver sigg anderledes for hver gang. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Coffe and cigarettes - breakfast of champions. Hva er DITT favortitt-scanorio når det gjelder å røyke? Morrasiggen er en klassiker. Røyker ikke inne i leiligheten, så den første siggen jeg tenner opp på vei til jobben er alltid god. Når røyking er også veldig bra i kombinasjon med alkohol. I og for seg bra at røykeloven kom, ellers hadde det blitt alt for mye røyking på cafe. Jeg liker også å røyke når jeg står på skateboard. Utrolig kult å dra et fett triks med sigaretten i kjeften. Det gir en sånn god dirty følelse av sunnhet og usunnhet på samme tid. Jeg liker også å røyke sigarer, særlig sitte ute på verandaen og lese en bok samtidig. Men jeg synes billige sigarer er bortkastet, så det blir ikke så ofte at jeg kjøper meg dyre sigarer. Hvordan liker du å nyte din røyk? Liker å ta det rolig og ha god tid. Å ta en røyk når jeg er stressa er ikke så godt. Kan drikke kaffe eller øl til røyken, men jeg synes det er best når jeg ikke har noen annen smak i munnen, slik at jeg kjenner røyksmaken skikkelig. Hva er ditt favorittmerke? Lucky Strike. Hva legger DU i ordet god røykekultur? Jeg tenker på å nyte røyken mer enn å bare få nikotinen inn i meg. Kjenne på smaken i munnen, blåse røykringer og ta det rolig. Stressrøyking er ikke noe særlig. Rett og sløett å nyte røyken. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kjøpte en tipakning idag. Reiser snart til Kreta og regner med at det blir en del røyking da. Da foreslår jeg at du kjøper røyk på Kreta, hvor prisen på tobakk er mye billigere. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Jeg kjøpte sigarettetui hos en gullsmed. Kosta en 200,-, og man kunne få med inngravering : ) Det tengte jeg ikke på engang. Takk. Har du noen bilder av den forresten ? Send meg en PM eller noe. Også vil jeg bare si meg så fulstendig enig i Monkeyboys uttalelse om stress-røyking. En sigarett skal nytes, ikke bare blåses inn og ut fordi du skal ha den forbaskada røyke hver eneste lille pause du har. Endret 14. november 2007 av Slevin Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Lite aktivitet i denne tråden nå. Camel var grei. Men de var mindre ( ikke at det bryr meg ). Kommer nok til å forsette med Lucky en stund til. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er ikke så fan av sigarett-røyk, men elsker vannpipe og cigar. Elsker å sitte ute på sommeren og røyke en good hookah sammen med gode venner og god musikk. Vannpipe er best sammen med andre i en hyggelig annledning. Yndligstobakken (shisha) er Nakhla Banan. Den er så god at når man røker den føles det ut som at man eter en stekt banan med bacon (noe som forresten er kjempegodt : ) Samme gjelder vell cigarer og, bare at de passer bedre når det er mørkt sammen med en god kopp kaffe. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Finnes det noen sterkere sigaretter en de vanlige? Savner følelsen av å bli litt små svimmel. Blir det bare på morra siggen. Rullings er uaktuelt, hater smaken. Endret 15. november 2007 av Sebbe Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 20 pak tar jo litt mer plass og blir neste oppløst etter en stund. Spørs vel helt på hvordan du behandler pakka og hvor lenge du har den i lomma. Jeg har aldri hatt det problemet. Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hva er DITT favortitt-scanorio når det gjelder å røyke? På vei hjem fra dama, tar en sigg vei til bussen. I byen sammen med vokalisten min før bandøvinger på søndager. Hvordan liker du å nyte din røyk? Med gode trekk, men ikke magasug hver gang, skal være digg. Hva er ditt favorittmerke? Når jeg begynnte å røyke røyka jeg kun Lucky Strike, og Lucky er nok det jeg kjøper vanligvis. Men i det siste har jeg faktisk virkelig fått opp øynene for Prince Menthol. Petterøes går d i når jeg bommer, da alle vennene mine røyker det... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Å lese denne tråden var ikke særlig god motivasjon for røykesluttinga mi, gitt Den beste røyken må være kveldsrøyken, rett før sengetid. Blir liksom så avslappa og "klar" for å legge meg. Eller når jeg bare setter meg ned, helt avslappa, bare for å nyte røyken. Eller når jeg går til skolen om morgenen. Røyker ikke inne så det blir liksom en fin start på dagen. Favoritt-scenario må vel være å henge ut soveromsvinduet på kveldstid, og røyke mens jeg ser på stjernene og hører på mp3-spiller'n, det er digg. Eller røyke mens jeg går tur, og det er litt kjølig i lufta, og stjerneklart. Eller i gresset, på kveldstid om sommer'n, med ei ølflaske i hånda. Favorittmerke er Marlboro, men jeg tar mer enn gjerne Petterøes sigaretter. Prince Mild funker til nød. Kjenner meg også igjen det med mindre appetitt pga. røyking. Da jeg røyka/snuste slutta jeg med godteri, rett og slett fordi jeg ikke hadd lyst på det, fordi røyk/snus frista mer. Må legge til at jeg aldri har røyka sånn kjempefast, da. Har røyka litt av og på i to år, sånn cirka. Er inne i en av-periode nå, av forskjellige årsaker (verdens dårligste kondis, så er jeg den eneste i vennegjengen som røyker, har på en måte "lovt" de å slutte). Jeg har seriøst lyst til å begynne med snus igjen, da, fordi det er så godt, og for å roe ned litt med søtsaker. Det er jo mindre skadelig enn røyk, men jeg er jente, så jeg synes det ser litt dumt ut^^ Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Man får ikke nedsatt kondis av å bare røyke. Her er det flere faktorer som spiller inn. Driver du idrett, eller er du i det hele tatt aktiv? Endret 15. november 2007 av Tatt av vinen Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Man får ikke nedsatt kondis av å bare røyke. Her er det flere faktorer som spiller inn. Driver du idrett, eller er du i det hele tatt aktiv?Har alltid hatt grisedårlig kondis, og røyking hjelper jo ikke akkurat til å bedre kondisen. Har drevet med styrketrening i åtte måneder nå, før det hadde jeg ikke "idrettert" på to-tre år. Har tatt pause fra styrketreninga nå da, skal begynne å jogge i stedet. Jeg er i ganske dårlig form egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå