V-by Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 ja, det er en god del billigere, får ca. 70 røyk ut av ei pakke. 8698440[/snapback] Har du begynt å røyke fast? Men selv syntes jeg ingenting er bedre enn å sitte i vinduskarmen å ta seg en røyk, før jeg legger meg om kvelden Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Det har blitt en del i det siste ja Edit: Har nettopp gått til innkjøp av Camel Filters og skal se hvordan den kommer i rangeringa mi; 1. Kent (rød) - Ferdig røyk 2. Petterøe's nr 3 3. Rockets - Ferdig røyk 4. Petterøe's mild 5. Lucky Strike - Ferdig røyk 6. Petterøe's - Ferdig røyk 7. Petterøe's 2 (jada, jeg vet at det er pipetobakk ) 8. Malboro 9. Teddy - Ferdig røyk Endret 25. mai 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
sk8l0rva Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Skal ut og fyre en sneip nå! ;] Rød 3 Tobakk! ^^, Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 billigere røyk Dette kan jo bli bra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Endelig litt gode nyheter 1 Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 noen som vet aldersgrensene på tobakk og alkohol i frankrike (nice) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Skal ikke akkurat påstå at jeg er noen fast røyker, men tar stadig vekk meg selv i å kose meg med en Cafe Creme Blue i ny og ne. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 billigere røyk Dette kan jo bli bra Hvor mye billigere er det snakk om? 1%, 10%, 50%? Og alle politikere som mener at prisøkning er den eneste måten og få slutt på salg til mindreårige ^^ HoHo! Btw.. her står det at den kan blimye dyrere! http://www.agderposten.no/apps/pbcs.dll/ar...1021/ABONNEMENT Lenke til kommentar
Eirik_1990 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Håper for guds skyld at det blir litt billigere, håper planen til Brustad backfires, det hadde vært så gøy, har aldri likt dama. Blir for vanskelig å rangere, men jeg vil si at de beste etter min smak er: -BlueMaster -South State -Petterøe's ferdig Den beste røyken må være den du tar på morran eller den man tar med en god kaffekopp i den andre handa. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Fikk lyst på røyk da jeg leste denne tråden xD Lenke til kommentar
Guff Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvor mye koster en 20pk med Petterøe's? (Det er ikke forskjellige typer av den Petterøe's ferdig-sigaretter sant?) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 65 noen steder, 67,50 andre steder 68 noen steder og så videre 1 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Kjøpte en tipakning idag. Reiser snart til Kreta og regner med at det blir en del røyking da. Lenke til kommentar
just-in-box Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 jeg tror at hvis det blir dyrere vil det være lettere å kjøpe for mindreårige for da tjener butikken mer! eller? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 jeg tror at hvis det blir dyrere vil det være lettere å kjøpe for mindreårige for da tjener butikken mer! eller? Hæ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 jeg tror at hvis det blir dyrere vil det være lettere å kjøpe for mindreårige for da tjener butikken mer! eller? 9356357[/snapback] De tjener jo ikke mye i det hele tatt da. Avgiftene er jo så sykt høye! 1 Lenke til kommentar
ShadyFisk Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg jobber i en dagligvarebutikk, og jo - det kommer inn en ganske fin slump penger p.ga tobakk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Mesteparten av tobakksprisen er jo strengt tatt avgifter. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 russland er da shit, 2,5 kroner for en 25pakning med ubersterke mintsmakrøyk Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hva er DITT favortitt-scanorio når det gjelder å røyke?Hvordan liker du å nyte din røyk? Hva er ditt favorittmerke? Hva legger DU i ordet god røykekultur? Nå har jeg vel egentlig sluttet å røyke, men det er så vanskelig at det blir en røyk nå og da. Når jeg nyter alkohol (noe det har blitt en del av etter studiestart ), går det som oftest en ti-pakning eller to i løpet av kvelden, men det har så godt som alltid vært mitt dagsforbruk uansett, så... Mine beste stunder med min lille hvite venn, har vært med en kamerat i en barnehage her jeg bor, spesielt på sommeren. Da sitter vi på steintrappen som har vært i solen hele dagen, og er god og varm selv om klokken er rundt elleve på kvelden. Lite som slår de stundene med glass-cola, milkyway og Lucky. Ellers er det lite som slår en røyk etter en stressende situasjon med f.eks. rigging av lyd- og lysanlegg som skal opp på et par timer. Det å sette seg ned, se fornøyd på jobben man har gjort mens noen andre kjører lydsjekk er så ekstremt deilig! Lucky Strike er favoritten nå, men tidligere gikk det mye i Prince. Grunnen til at jeg gikk over til Lucky var nok det at jeg røyket 20 om dagen sånn circus, og da er det for mye parfyme i Prince, slik at halsen ble møkkatørr. Liker "roasted"-smaken til Lucky mye bedre, men jeg sier aldri nei takk til en Prince nå og da God røykekultur for meg må være det sosiale aspektet ved røykingen. Mange som ikke røyker, sier at det er usosialt og teit, men det er fordi de ikke vet hvor mange samtaler med folk man ikke kjenner man kan komme inn i ved å fyre opp røyken/bomme (bort) lighter/bomme (bort) en sigg eller to. Det er litt døvt med røykeforbudet på utesteder, egentlig, men jeg vil se at det å røyke har blitt mye mer sosialt etter det ble forbudt å røyke inne, for da satt/sto man bare med de man kom sammen med, og møtte ikke nye folk! Det var mine ord om røyking, håper noen andre er enige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå