Lakus Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Det er ikke sikkert du dør av røyking i det hele tatt, men at helsa di tar turen ned i bakken er det ingen tvil om. Merket det selv etter at jeg sluttet. Plutselig ikke lenge andpusten av å gå opp bakken til butikken. Kan løpe opp den uten å puste nevneverdig tungt faktisk. Hadde ikke mulighet til det før. Til dere som ikke røyker, men som gjerne tar en sigg: Prøv en e-sigg isteden. Detaljer i signaturen min. Beklager tråd-reklame 1 Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Personlig syns jeg en røyk er greit av og til, men jeg foretrekker snus. I tillegg lukter det skikkelig dritt av folk som røyker. Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hehe daså.. Jeg har selv en far som røyker.. Og lukten av det er såå god.. Er skremmende nesten, vær morgen når jeg går ute i kulda tenker jeg tanken at det hadde frista veldig med en røyk der og daa.. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Flere av de mennene og damene som har levd lengst i denne verden har vært røykere Som for eksempel denne tøffe dama her: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1008681/Alcohol-cigarettes-chocolates-sweets--The-secrets-long-life.html#axzz2KFjkOX1q Da er det bare til å puffe i vei og nyte alkoholen Lenke til kommentar
Anlok Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) [innlegg tatt vekk av meg selv] ;-) Endret 4. mai 2014 av Anlok Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Har snust i nesten ett år og er godt vandt til nikotin, men hvis jeg tar en røyk og drar røyken skikkelig inn blir jeg skikkelig "dårlig" føles ut som jeg er full Noen som vet hvorfor? Røyker middels sterk prince:) Lenke til kommentar
Raschii Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Selges det såkalt "soft-pack"-sigaretter i Norge? Har lett litt rundt men ikke funnet noe. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Har snust i nesten ett år og er godt vandt til nikotin, men hvis jeg tar en røyk og drar røyken skikkelig inn blir jeg skikkelig "dårlig" føles ut som jeg er full Noen som vet hvorfor? Røyker middels sterk prince:) Det er vel ikke fortsatt slik for deg? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det er vel ikke fortsatt slik for deg? JO! Jeg røyker ikke fast så har ikke så mye for meg. Men de gangene jeg røyker på fest og sånt blir jeg helt dopa. Kjøpte også en elsigg fordi jeg liker å lage røykringer, frennch inhale osv. Den er enda sterkere Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 JO! Jeg røyker ikke fast så har ikke så mye for meg. Men de gangene jeg røyker på fest og sånt blir jeg helt dopa. Kjøpte også en elsigg fordi jeg liker å lage røykringer, frennch inhale osv. Den er enda sterkere Haha Røyker selv fast, men har nesten aldri opplevd kvalme og sånt grunnet røyken Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Ta deg en bolle. Edit: Wtf, må ha kommentert feil her elns. Endret 29. april 2014 av Benny Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) . Endret 11. mai 2014 av BananLaks Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) ikke noe Endret 21. juni 2014 av BananKrem Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hei, sønn av en røyker her. Min far har bursdag om ikke så lenge, og det vurderes å gå til innkjøp av e sigarett. Veldig mye å velge mellom ser jeg, men har ingen erfaring med det selv. Noen som kan linke eller tipse meg om gode kjøp? Jeg er ikke på leting etter slike store piper, men kansje noe mer slik som dette: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Prøv deg heller her du https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1414116 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Noen som vet prisene eller kunne sjekket prisene på de forskjellige rulletobakkene i butikk? Er petterøes dyrere enn eventyr f.eks? Selges det såkalt "soft-pack"-sigaretter i Norge? Har lett litt rundt men ikke funnet noe. Har ikke sett det i Norge, men i Sverige. Var en som hadde med på fest og det var visst billigere enn vanlige pakker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Gammel tråd, men prøver. Hvilken Lucky Strike er svakest? har nå Lucky Strike Blue/Silver 7mg 0.6mg og 8mg er det en som er lavere? Lenke til kommentar
Gro Skrøvje Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Hvilke sigarett merker er det som IKKE inneholder parfyme? (Jeg røyker marlboro, tror det er parfyme i den) Gro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå