The Doctor Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Etter jeg har stått opp eller etter et godt måltid. Sitter meg på benken utenfor med en kopp kaffe. Favoritten er Lucky Strike. Skal dog sies at jeg er fast snuser men røyker når jeg har det tilgjengelig Lenke til kommentar
nnys Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Morgenrøyken er definitivt best! Og ikke minst... etter-sex-røyken, etter-måltid-røyken, jeg-tar-meg-en-røyk-nå-for-å-roe-ned-stresset-røyken. Går i Lucky her og. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Lucky her også. Etter å ha prøvd det meste, og de "mest populære" merkene over lengre tid. Er det sant at det var cannabis i Lucky før, og at det er derfor den kalles Lucky Strike, eller er det bare en myte? Also, har noen røykelovene for California klart for seg? Usikker på om det er helt forbudt å røyke, eller bare forbudt på de fleste steder (samt at en 20-pack lett kan koste over 100 spenn). Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Lucky her også. Etter å ha prøvd det meste, og de "mest populære" merkene over lengre tid. Er det sant at det var cannabis i Lucky før, og at det er derfor den kalles Lucky Strike, eller er det bare en myte? Also, har noen røykelovene for California klart for seg? Usikker på om det er helt forbudt å røyke, eller bare forbudt på de fleste steder (samt at en 20-pack lett kan koste over 100 spenn). Helt klart bare gjøneri. Lucky har nok aldri inneholdt cannabis, men en nydelig smak Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Tenkte meg det. Hørte det fra en full østlending i helga, så. Forresten er jeg forferdelig lei av at folk mener jeg røyker for mye. Jeg er nede i 2 sigaretter i døgnet. Hvordan i all verden kan det være for mye?! Og de jævla naysayerne som påstår at fortsetter jeg å røyke så mye, kommer jeg til å få KOLS og lungekreft før jeg vet ordet av det. Det er jo bare bull, men jeg blir så lei av å høre det hver jævla dag. >< Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Tenkte meg det. Hørte det fra en full østlending i helga, så. Forresten er jeg forferdelig lei av at folk mener jeg røyker for mye. Jeg er nede i 2 sigaretter i døgnet. Hvordan i all verden kan det være for mye?! Og de jævla naysayerne som påstår at fortsetter jeg å røyke så mye, kommer jeg til å få KOLS og lungekreft før jeg vet ordet av det. Det er jo bare bull, men jeg blir så lei av å høre det hver jævla dag. >< Hils og si at om de ikke snart slutter å dynke maten sin i ketchup så dør de før deg Lenke til kommentar
nnys Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har også fått høre at den midterste røyken på forrerste rad i Lucky, innholdt cannabis, noe jeg tviler sterkt på. Til dere som røyker Lucky, pleier dere også å snu røyken som ligger i midten på forreste rad, opp ned? Eller er jeg den eneste...? "Lykkerøyken som skal røykes til slutt". Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kjenner mange som gjør det, og de pleier som regel å gjøre det med pakken min hver gang de bommer også, så opplever det endel. Forøvrig er vel myten om Lucky at en sigarett i hver 200(?) pakke inneholdt 1 miligram Cannabis eller noe lignende. Derav Lucky Strike. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ah. Ja ja. Frk. Snasen, sånt tenker jeg ikke over engang. Lenke til kommentar
thoomas82 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 «Lucky Strike betyr fin tobakk» http://no.wikipedia.org/wiki/Lucky_Strike Står ikke no om lucky nr 200 Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Apropos Cannabis i tobakk fant jeg et merke i en tobakksbutikk i Japan som solgte sigaretter som het "Cannabis-free tobacco", samt en haug med andre artige sigaretter. Fant Death der, som ikke produseres lenger. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Apropos Cannabis i tobakk fant jeg et merke i en tobakksbutikk i Japan som solgte sigaretter som het "Cannabis-free tobacco", samt en haug med andre artige sigaretter. Fant Death der, som ikke produseres lenger. Røyke døden hørtes fett ut. Litt satanistisk kanskje? Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Desverre , var et merke som reklamerte med at de var det eneste merket som fortalte sannheten om røyking, "du vil dø". Butikkene i england(hvor det blei produsert) blei pressa av større merker og stanset salget. Pakka var rå: 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Ooh! Do want! Husker jeg fikk smake noen gøye sigaretter i fjor. En med sjokoladesmak og en med vaniljesmak. Husker ikke merket, bare at de var kjøpt i Nederland. Må nesten finne det ut nå som jeg stikker til Amsterdam i helga. Etter litt spørring rundt omkring, kom jeg frem til at det var Black Devil. Må prøve å finne dem igjen. ^^ Endret 5. august 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Marte Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 En lucky etter et godt måltid må være det beste.Mhmm! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Etter i overkant av hundre pakker sigaretter har jeg endelig bestemt meg for å slutte med sigaretter. Nå er det gul mix nr.3 og big ben som gjelder Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Gah! Røyker ikke folk i Amsterdam noe annet enn grønt og brunt, eller? Jeg klarer ikke å finne et eneste sted å kjøpe sigaretter. -_- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Røykeloven har kommet dit også Det er ikke lenger lov til å røyke tobakk innendørs, men røykeloven gjelder ikke for "vitaminene". Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Gah! Røyker ikke folk i Amsterdam noe annet enn grønt og brunt, eller? Jeg klarer ikke å finne et eneste sted å kjøpe sigaretter. -_- Sjekk i puber og slikt, der har dem sigarettautomater. Røykeloven har kommet dit også Det er ikke lenger lov til å røyke tobakk innendørs, men røykeloven gjelder ikke for "vitaminene". Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ooh! Do want! Er nok rimelig vrient å skaffe, jeg hadde flaks som kom over det. Vanskelig å skaffe fordi merket slutta å produsere i 1999, desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå