EX-adrin Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg er på leit etter et program som enn kan overvåke, blokere uønsket trafikk/personer på det trådløse nettet. Er det noen som vet om et sånt program som de kan anbefale? (vet ikke om eg har posta på rettplass damne ) Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 For å sørge for at uvedkommende ikke snylter på linja di, så setter du opp MAC-filtrering (MAC-adresse er unik for hvert nettverkskort). Da kan du f. eks sette opp slik at bare din PC kan bruke linja. Jeg ville også satt på kryptering. Mange routere har også logger som viser hvem som er tilkoblet (DHCP og/eller hvilke MAC-adresser som er tilkoblet). Trenger du å overvåke mer enn det, så finner du sikkert mye hvis du googler litt. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 får ta og googla litt mer eg nå då ja:P hehe Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 http://www.laneye.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå