Moldarin Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei, Dette er en oppfordring til å bidra til oversettelsen av nettstedet Jamendo.com. Jamendo er et nettområdet som lar artister laste opp musikk i åpne Creative Commons og "Art Libre" lisenser. Musikkelskere kan så hente ned musikken bia eMule og BitTorrent, gi anemeldelser og rangere de. Lovlig musikknedlastning altså! Jeg har påbegynt oversettelsen til norks bokmål, men det er mye som skal settes om så hjelp mottas med takk. Den nynorske oversettelsen er ikke påbegynt så bidrag der mottas med ennå større takk! Slik går du frem for å bidra med overesttelser: Opprett en eller logg inn med din Jamendo-konto, gå til Community seksjonen, velg bokmål eller nynrosk nederst i høyre hjørnet, oversett i vei! På forhånd takk for at du hjelper med å tilrettelegge lovlig musikknedlastning og distrubusjon fra Jamendo i Norge. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg skal prøve å bidra litt, i alle fall. Det er vel det minste jeg kan gjøre når jeg får gratis musikk derfra. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 "Congratulations, there's nothing more to translate here! You can check here for updates every once in a while." What? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå