Kakofoni Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg har en uke på meg fra mandag å få idé til et interresant temaarbeid om massemedia. Det skal fremføres muntlig og ingen hefter skal leveres inn. Jeg aner ikke i det hele tatt hva jeg skal ta for meg. Har tenkt litt på massemedias makt, osv., men ingenting som faktisk fenger interessen min (og gruppekameraten). Kan noen hjelpe meg med å finne på noe? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Ingen hjelp å få? =/ Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Ok, trippelpost, men valget falt på massemedias makt eller "den fjerde statsmakt". Til fremføringen vil vi gjerne illustrere dette med avisartikler som demonstrerer at media har stor makt og påvirker mange, og statsministerne trår til. Trenger ikke selve avisartikkelen, men om noen husker noen gamle saker som demonstrerte dette, kan jeg sjekke det ut på nærmeste bibliotek. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå