Gå til innhold

Action Replay funker ikke.

Insomniatic

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg fikk denne til bursdagen min men kodene funker ikke. Og i tillegg funker ikke den internet connection greia. Men at kodene ikke funker skjønner jeg ikke. Jeg har jo PAL versjoner av alle spilla mine men koden(e) funker ikke. (M) koden er aktivert så det er ikke det som er feil. Noen som vet hva som er galt?

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du trenger ikke og skrive inn koder for hvert spill fordi kodene er som regel lagret på ar max

alt du behøver og gjøre er og putte inn et spill når meny'en kommer opp og vente så vil det etterhvert komme en kode meny og her velger du de kodene du vil ha . Så trykker du på start knappen og velger start game with codes også kommer det en ensure your disk (noe i den duren) trykk på ok med x-knappen og så vil det stå i høyre hjørne øverst i skjermen en saving settings bar deretter vil spillet starte ...piece of cake jeg fikk det til med engang

Lenke til kommentar
du trenger ikke og skrive inn koder for hvert spill    fordi kodene er som regel lagret på ar max

alt du behøver og gjøre er og putte inn et spill når meny'en kommer opp og vente  så  vil det etterhvert komme en kode meny  og her velger du de kodene du vil ha  . Så trykker du på start knappen og velger start game with codes  også kommer det en ensure your disk (noe i den duren) trykk på ok med x-knappen og så vil det stå i høyre hjørne øverst i skjermen  en saving settings  bar  deretter vil spillet starte ...piece of cake  jeg fikk det til med engang

7806975[/snapback]

Men dette spillet var ikke der fra før! Det er snakk om Canis Canem Edit (Bully). Og ingen av titlene var der.

Lenke til kommentar

ok skal vi se.. installer pc programmet og plugg inn usb dongelen også trykker du på

ar max codelist så vil programmet automatisk begynne og laste ned koder nå det er ferdig starter du action replay på ps2'en din og går inn på maxs memory og velger usb dongelen(du må selvfølgelig sette dongelen tilbake i ps2'en når du har lastet ned kodene) så finner du kodene og overfører dem til et av memory card'ene dine

Lenke til kommentar
ok  skal vi se.. installer pc programmet og plugg inn usb dongelen  også trykker du på

ar max codelist  så vil programmet automatisk begynne og laste ned  koder nå det er ferdig  starter du action replay på ps2'en din og går inn på maxs memory og velger usb dongelen(du må selvfølgelig sette dongelen tilbake i ps2'en når du har lastet ned kodene) så finner du kodene og overfører dem til et av memory card'ene dine

7808691[/snapback]

JÆVLA TUSEN TAKK! Nå slipper jeg å skrive inn alle kodene manuelt :) Og slipper det på San Andreas XD :):D:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...