DigitaL BlasteR Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Får stadig opp beskjeden om at windows har for lite virtuelt minne, og pcen blir ekstremt treg som en følge av dette. Hvordan kan jeg løse dette problemet for godt? Må jeg kjøpe mer minne eller noe sånt? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 hvor mye ram har du? en jeg sjenner som hadde bærbar fik en slik gul fane på startsline der det st det at det var for lite minne, samme med denne maskinen til far så hvis du har 256Mb eller mindre så kan det sje, vær ops på at det kom etter vi spilte spill, krevnde spil Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Har ca 510 mb, men vet du hva det kan komme av? Har ganske "fylt" hdd, men har slettet et par ting nå for å frigjøre plass. Har jeg kanskje mangel på RAM som jeg kan kjøpe eller no? PC'en blir så ekstrem treg at jeg må skru den av og på etter at den beskjeden popper opp. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det at pcen din er treg kommer nok av at du har for lite ram.. Per dags dato er 512mb ram ganske lite.. Hvertfall hvis du spiller spill, men også ganske generelt.. Du kan ikke ha mange programmene oppe før det blir lite minne.. Så du burde nok oppgradere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå