Tunky Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Heisann. Har fått kjøpt meg en SanDisk Sansa E270. Problemet er at jeg ikke får MPEG-4-filmer til å funke på spilleren. Jeg har lastet ned noen filmer fra Googe Video. Sender de gjennom programmet på CD som kom med. Jeg får lyden, men ikke bildet. Er det noen hjelp kan jeg jo si at AVI-filmer går greit. Det står at konverteringsprogrammet skal takle MPEG-4. Supported file types for conversion include: AVI(Microsoft Video 1 format), MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DVD(*.VOB), OSV. Må jeg konvertere videoene til f.eks AVI-format før jeg sender de gjennom konverteringsprogrammet til Sansa? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Selv om de er i mp4 så betyr ikke det at de nødvendigvis kan spilles av på din spiller. Prøv å last ned et konverteringsprogram, f.eks "Super" fra eRightsoft som er gratis. Google litt så finner du det. Velg så avi og en oppløsning som stemmer sånn cirkus med skjermoppløsningen. Lykke til! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Det klikka fullstendig. *Trippelpost* Endret 26. januar 2007 av Knut_ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Denne posten skulle vært under den under her, men pga. trippelpost bruker jeg bare denne posten. Til selve posten: Vil meddele at det funket når jeg konverterte til AVI først. Endret 26. januar 2007 av Knut_ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Spilleren spiller av et eget format. Man har filmene på PC'en, så konverterer man dem i SanDisks egne konverteringsprogram som gjør de til et format spilleren takler. Når jeg konverterer MPEG-4-filene og sender de inn på spilleren (noe den automatisk med programmet) kommer det ikke noe bilde opp når jeg prøver å spille av filmen. Kun lyden. Prøver nå å konvertere til AVI (som programmet har klart å få til å funke), for så å sende den gjennom konverteringsprogrammet til SanDisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Spilleren spiller av et eget format.Man har filmene på PC'en, så konverterer man dem i SanDisks egne konverteringsprogram som gjør de til et format spilleren takler. Når jeg konverterer MPEG-4-filene og sender de inn på spilleren (noe den automatisk med programmet) kommer det ikke noe bilde opp når jeg prøver å spille av filmen. Kun lyden. Prøver nå å konvertere til AVI (som programmet har klart å få til å funke), for så å sende den gjennom konverteringsprogrammet til SanDisk. 7806632[/snapback] mp4 er bare containerformat, dvs at det finnes mange typer mp4...akkurat som det er mange typer .avi. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Jepp. Men jeg fikk konvertert det til divX AVI først. Da funket det strålende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå